Endelig "ferdig"!

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Med bunad til mannen - mangler jakke, men nå kan den iallefall brukes[:D][:D][:D]

Ikke verdens beste bilde, men hvor lett tror dere det er å få disse to herlige gutta til å posere foran kamera?

Og - som en overraskelse til meg, fikk jeg samme dag som mannen skulle bruke bunaden for første gang også se at mamma hadde brukt restene fra mannen sin bunad til å lage en liten minibunad til junior:

Så fine de er![:D]

så morro at de har like bunader[:)]

Ganske fornøyd med resultatet, om jeg må si det selv - synes mannen min ble kjempekjekk i bunaden sin!

Brukt endel tid på dette, men:
[:D]Jeg har sydd den selv!
 med litt hjelp av mamma'n min som er skredder[;)] (sokkene har bestemora mi strikka)

Så flotte de ble, begge to! Tenker meg dere blir stolte på 17. mai. [;)]

Sambo skal få herrebunaden til Nordland hos mamma'n sin. Han holder på å samle sølv nå. Det er jo ikke lite knapper som skal til. Hehe![;)]
Tobias skal få samme bunad også. Regner med at de har til neste år. Guttene mine skal ha med brokadevest da. [:)]

ORIGINAL: tullmusa

Så flotte de ble, begge to! Tenker meg dere blir stolte på 17. mai. [;)]

Sambo skal få herrebunaden til Nordland hos mamma'n sin. Han holder på å samle sølv nå. Det er jo ikke lite knapper som skal til. Hehe![;)]
Tobias skal få samme bunad også. Regner med at de har til neste år. Guttene mine skal ha med brokadevest da. [:)]
  Mannen og gutten min har Tinnknapper foreløbi - lettere vedlikehold, og ganske stilig likevel[;)]
Kansje - om vi en gang blir veldig rike - så får han sølvknapper etterhvert.. Men trives godt med tinnknapper foreløbi[;)]

Vi valgte rød ull foran brokade fordi det passer både bedre til guttenes hudfarge, og fordi det er stilig sammen med min familie sine sunnhordlandsbunader[;)]
Og så er ull litt lettere å vedlikeholde, da[8D]  Evig praktiske meg[8D]

nydelige bunader å for en liten søt kar da..

Mamma har alt begynt å samle sølv knapper til jacob fikk første i dåps gave. syns det er så flott med bunad på gutter /menn..

så siden tonje får bunad med foreldra mine så ønska jeg bunad til jacob å..

håper han vil ha det.. litt annet en bare dress

ORIGINAL: Petra19

nydelige bunader å for en liten søt kar da..

Mamma har alt begynt å samle sølv knapper til jacob fikk første i dåps gave. syns det er så flott med bunad på gutter /menn..

så siden tonje får bunad med foreldra mine så ønska jeg bunad til jacob å..

håper han vil ha det.. litt annet en bare dress

Synes det er ekstra stas med menn i bunad, ja  (og gutta, da[;)])

Back
Topp