endelig ferdig

nøffus

Glad i forumet
Endelig var bunaden til snuppa ferdig.
Strikka trønderbunad. Jeg fikk hjelp til monteringa av vesten siden jeg og symaskin går dårlig sammen..
Jeg har retta på knapphulla etter bildet er tatt. Så nå skal ikke forkle dette av så lett. Også skal ho jo ha sølje, strømpis og sko på 17. mai.

Oj dette må ha vært litt av en jobbemoticon  Den er kjempe fin

Wow! Kjempe fin =)

Nydelig bunad:)
Hvis jeg hadde hatt en jente skulle jeg ha strikken en sånn til henne så kunne vi ha matchet:)

wow! Fantastisk!!
Mamma har strikket hardangerbunad til gutten min ;)

Fever skrev:
wow! Fantastisk!!
Mamma har strikket hardangerbunad til gutten min ;)

Den var kjempe fin. Så også jenteversjonen her om dagen, og den var lekker den også. (mins det var hardanger den også)

Takk til dere alle.

Det var et skikkelig puslearbeid med all det mønsteret. Så dette er første og siste trønderbunad.
Så om ho "trenger" flere bunader fremover blir det vestfoldbunad jeg strikker. Mye lettere.
Men tror det etterhver ligger flere bunader på vent etter søskenbarn.

Kjempeflott! Den gjør seg nok bemerket på 17-mai!

Den var kjempefin! Hvor har du funnet mønster til den hen? Snuppa her må ha ny bunad neste år, så da passer det i grunn veldig godt med trønderbunaden til henen:)

Kjempeflott var den :)

nate 85 skrev:
Den var kjempefin! Hvor har du funnet mønster til den hen? Snuppa her må ha ny bunad neste år, så da passer det i grunn veldig godt med trønderbunaden til henen:)

Jeg kjøpte oppskrift og garnpakke fra tråsnella på orkanger. Sikkert en husflidbutikk (usikker på om det er tråsnella eller trådsnella) Tok kontakt med de via mail.
Men den skal også ha stått i et ukeblad etter hva jeg har skjønt på andre inne på håndarbeidsforum.

nøffus skrev:
nate 85 skrev:

Jeg kjøpte oppskrift og garnpakke fra tråsnella på orkanger. Sikkert en husflidbutikk (usikker på om det er tråsnella eller trådsnella) Tok kontakt med de via mail.
Men den skal også ha stått i et ukeblad etter hva jeg har skjønt på andre inne på håndarbeidsforum.

Tusen takk for svar=)
Da blir det Orkangertur på meg etter 17. mai!

Kjempefin!!! :)

Back
Topp