endelig ferdig..og litt syting

mami3

Gift med forumet
ja det var mye venting på oss i dag gitt..først hos tannleggen 1/2 time..så blei tanna til snuppa trekt..(betenelse var det i den) så står han der å kjefter nesten på meg[:(] uff..kjenner det altså..(når jeg bode i drammen så var hu mye hos pappan sin for jeg jobba på en rideskole og jobba fra morgen til kveld i nesten 1 år så jeg så henne veldig lite fra 1 år til 2 åra alderen..så han ga hu cola, sjokolademelk ,snop,you name it,alt hu pekte på og dette fikk jo ikke jeg vite,han passa jo på at jeg ike så dette..fikk ikke vite det før jeg en dag kom busene inn døra fordi jeg blei tilig ferdig på jobb og da satt hu der med cola på FLASKA PÅ EN TIRSDAG????) så når jeg flytta hit til sauda (hu var da 2 år) så var jo hu så avhenig av cola atte jeg måte ta hu på en liten avnening og tilslutt fikk jeg henne til å drikke vann og bare vann og siden har hu aldri MERK aldri fått cola igjen..men hun sliter med mye hul i melketennene og jeg puser og gir flora og skyller helt siden vi flytta hit..så jeg har jo gjordt mitt..og få kjeft fordi noen andre ikke hører på meg og ikke vett barnets beste må gå utover meg[&:] nei,drit i..di nye tennene er nå KJEMPE FINE[:D][:D][:D]
tannlegen tro ikke på meg at jeg gir hu flor,kjønner jo det,men jeg gjør det..og jeg er veldig sikker på at di første åra til et barns liv har mye å si på tennene..

vel,ellers har alexander et virus så det var bare å følge med på formen og tempen så går dette av seg selv..(han kan jo bli verre,men lite sannsynlig) og på legekontoret måte vi vente 1 tiiiiime[&:][&:]

sorry at det blei langt,men detta med tennene til snuppa plager meg veldig..jeg gjør jo det jeg kan gjør,og prøver å begrense hvor mye hu spiser på lørdag og får hu til å pusse morgen og kveld!! takk for at du gad å lese

Uff, ikke gøy å få kjeft for noe man ikke har skyld i!
Men det er jo tross alt de nye tennene som er viktige i det lange løp.
Og det virker jo som om du har gitt ho flotte vaner nå[:)]
Ho får nok flotte tenner etterhvert[:)]

God bedring til alexander[:)]
Krysser fingrene for at det går fort over, og sender en trøsteklem til deg

uff da.. så ille for datteren din.. og kjedelig for deg som måtte få all jobben med avvenning og alt.. og attpåtil få kjeft for det. er det mulig?
håper alexsander snart blir frisk da [:)][:)][:)] dakar lille.

ORIGINAL: Jeanette73

Uff, ikke gøy å få kjeft for noe man ikke har skyld i!
Men det er jo tross alt de nye tennene som er viktige i det lange løp.
Og det virker jo som om du har gitt ho flotte vaner nå[:)]
Ho får nok flotte tenner etterhvert[:)]

God bedring til alexander[:)]
Krysser fingrene for at det går fort over, og sender en trøsteklem til deg

Signerer denne! Synes du virker som ei veldig flink og god mor[:D]

åh..tusen takk jenter,det varmer utrolig mye[:)]..detta med tennene hennes har plaga meg siden hun kom til tannlegen som 3-4 åring..og ja det er jo melketennene, di skal jo ut[:)] tusen takk fo at dere leste[:)]

Uff, da!!! Men du gjør en god jobb!!! Skal jeg si deg en ting? Vi har kun stedattera mi 2.hver helg.. ikke lenge siden hu begynte å miste å få igjen nye tenner.. Men de nye er jo helt GULE!!! [:(] Vi pusser og gir fluor morgen og kveld, men det hjelper jo så lite når ho hjemme hos mor må klare seg selv, og pusser kun kveld.. Leste et sted at barn trenger hjelp med tannpuss til dem er 12 år! Ho får jo prøve her og, men det er etter at vi har pussa grundig først!! Så skjønner din oppgitthet!! Men vær glad for at du har den fulle kontrollen nå! De nye tenna skal ho jo ha resten av livet!! Så drit i tannlegen, du vet best praksisen hjemme hos dere enn han gjør!!![:)]

ORIGINAL: barehege

Uff, da!!! Men du gjør en god jobb!!! Skal jeg si deg en ting? Vi har kun stedattera mi 2.hver helg.. ikke lenge siden hu begynte å miste å få igjen nye tenner.. Men de nye er jo helt GULE!!! [:(] Vi pusser og gir fluor morgen og kveld, men det hjelper jo så lite når ho hjemme hos mor må klare seg selv, og pusser kun kveld.. Leste et sted at barn trenger hjelp med tannpuss til dem er 12 år! Ho får jo prøve her og, men det er etter at vi har pussa grundig først!! Så skjønner din oppgitthet!! Men vær glad for at du har den fulle kontrollen nå! De nye tenna skal ho jo ha resten av livet!! Så drit i tannlegen, du vet best praksisen hjemme hos dere enn han gjør!!![:)]
sant så sant[:)] ja det står i en tannbok jeg har..(har bøker om alt,nattesøvn,grenser etc)hehe..uff..får håpe det ikke blir verre for stedattra di[:)]

Back
Topp