Endelig ferdig med gaver og pepperkaker

Bollapinnsvin

Elsker forumet
I går tok jeg et ride på julegavefronten og ble ferdig!!! Det er såååå deilig!!!! Skrev liste og sopa inn til alle sammen [:D]

Og så bakte vi pepperkaker på lørdag og en julekake til pappa som han skulle ha med seg på jobb [:)]
Så nå er det bare den siste kjolen som skal strikkes ferdig.

Hva med dere? Er dere ferdige med alt???

Kommer aldri til å bli ferdig jo...sliter så med gave til mine foreldre, svigerfar og ene broren min...aner ikke hva man skal finne på[:-]

ORIGINAL: ~mamma_sin_engel~

Kommer aldri til å bli ferdig jo...sliter så med gave til mine foreldre, svigerfar og ene broren min...aner ikke hva man skal finne på[:-]

Det er så kjipt å ikke finne noe lurt å gi!!! Heldigvis har jeg tenkt ferdig før jeg dro ut så det var bare å shoppe. Men skal innrømme at det var noen jeg sleit veldig med [&:] 

Men så fant jeg noen veeeeldig fine sånne lyslykter og det ble redningen [:)] 

Her snakeer vi pepperkakehus du[:D]. det var jo helt nydelig. Så flinke dere er da[:)]

Kjempe fin kake du og har laget[:)]

ORIGINAL: Bollapinnsvin

Det er så kjipt å ikke finne noe lurt å gi!!! Heldigvis har jeg tenkt ferdig før jeg dro ut så det var bare å shoppe. Men skal innrømme at det var noen jeg sleit veldig med [&:] 

Hehe...heldig du var da[;)] Ene broren min bor liksom på hybel (i en alder av 32[8D]), og har ikke så stor plass til ting og tang, ikke drikekr han noe særlig helelr så å gi han cognac eller lignenede blir for dumt...så nei...vet ikke[8D] Ender vel opp med å kjøpe undertøy til mammaen min, og skjorte og noe til pappa[8D]

Hehe...heldig du var da[;)] Ene broren min bor liksom på hybel (i en alder av 32[8D]), og har ikke så stor plass til ting og tang, ikke drikekr han noe særlig helelr så å gi han cognac eller lignenede blir for dumt...så nei...vet ikke[8D] Ender vel opp med å kjøpe undertøy til mammaen min, og skjorte og noe til pappa[8D]

Jepp! Var fornøyd med det ja! [:D]
Det var jo ingen dumme ideer det da!

Spørs jo om det kanskje er litt teit med undertøy til mammaen min fra oss begge[8D] Men når jeg tenker etter så fikk hun jo en rålekker nattkjole i sateng allerede første året vi var sammen[8D]

Spørs jo om det kanskje er litt teit med undertøy til mammaen min fra oss begge[8D] Men når jeg tenker etter så fikk hun jo en rålekker nattkjole i sateng allerede første året vi var sammen[8D]

KJØR PÅ! [:D]

Det flotte pepperkakehuset da [:)]
Her er det svært lite baking, så den saken er grei [;)] Mangler en del av gava til samboer, så er jeg ferdig (tror jeg da[:)])

ORIGINAL: nannaanita

ORIGINAL: •Kine•™

så fint hus og kake [:D][:D][:D]

du er best du bolla!!!!

Og du er søtest du, nannaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! [:)]

Back
Topp