endelig ferdig med dåp :D

LadyOnHeels

Elsker forumet
og alt gikk strålende! bianca sov i kirken (fordelen emd å døpes så liten;)), solen kom når kirken var ferdig, snittene sambo hadde laget smakte utsøkt og folk koste seg med masse gode kaker og kaffe:)

bianca fikk også en del fine smykker, et personlig babypledd (samme som storebror har), rammer og penger. hun sov også gjennom store deler av besøket så da fikk jeg også minglet meg med selskapet

i morgen tenker jeg å ta takkekort bilde og få de bestilt så vi er ferdig med det (er jo lov å håpe jeg er så effektiv og rask!).. 

Gratulere med overstått dåp! Vi gjorde vår ferdig forrige helg, godt å være ferdig :) Har tenkt ei hel uke på at vi skal fikse bilder til takkekortene ;)

takker :)

ja er digg å være ferdig med den så nå kan resten av sommeren nytesemoticon... 

eller skal ha en liten reste fest i morgen da, men det går fort unna ;p hehe

håper bare jeg får ut de takke kortene til uken emoticon

gratulerer med overstått dåp!

Gratulerer med vel overstått dåp!det høres ut som at dere hadde en fin dag:) kos dere med rester og lykke til med takkekort bildene:)

Gratulerer med overstått dåp. Jeg er i planleggingsfasen for Lilly sin dåp i begynnelsen av august :)

Kommer 4 av mannen sine familiemedlemmer fra England så vi må organisere overnattingsplasser :)

Gratulerer med vel overstått! Jeg burde  nok planlegge mer enn det jeg gjør, vi skal ha dåp 12.august og jeg er foreløpig veldig avslappet... Vi skal ha koldtbord, så det er i orden. Vi har stort hus, og skal ha selskapet hjemme etterpå. Må vel sette bort litt kakebaking kanskje... ;.)

Back
Topp