Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siste dose tatt. Jeg hater den dritten!!! Så nå feirer jeg med julebrus og smågodt![]()
Jeg blir så ufattelig sår. Nå på slutten har det vært skikkelig vondt å ta denJeg blir ferdig om to dager med den jegsyns ikke crinone er så ille jeg hehe
men gjør meg ingenting å slippe
![]()
oki...da skjønner jeg at du vil slippeJeg blir så ufattelig sår. Nå på slutten har det vært skikkelig vondt å ta den![]()
Uff, føler med deg... Men håper inderlig det gjør at det lille frøet ditt klistrer seg fast hele veien denne gangen <3Så heldig du er! Jeg har fått beskjed om å fortsette til 13. uke jeg.
jeg fikk det, men da gikk jeg på pergotime eller femar itilegg...men fungerte ikke på oss da. men nå erjeg gravid med ivf og brukte crinoneEr det noen av dere som har fått bruke det utenom IVF foraøk? Samboeren og jeg snakket om at det hadde vært fint å prøve for å se om at det er i selve festefasen vi sliter. Vi har oppstart med nesespray om 10 dager, og gruer meg veldig![]()
Dersom man ikke ha progesteronmangel skal kroppen selv ha overtatt produksjon av dette to uker etter innsett, ved IVF. Ved stimulert fryseforsøk skjer ikke dette, derfor må vi fortsette til uke 12 da. Jeg har derimot fått beskjed om å ikke slutte med Crinone om jeg skulle bli gravid denne gangen, legen ville ikke ta sjansen på det sa hun.hvorfor skal vi ikke gå på crinone lenger? hvis det viser seg at crinone skal hjelpe å holde på plass spiren....
oki...skjønner...men jeg mener hvorfor kan ikke alle da fortsete for å være sikker? jeg vil ikke miste pga bare det...da vil jeg heller ta dette enn å vite at tenk om....Ders
Dersom man ikke ha progesteronmangel skal kroppen selv ha overtatt produksjon av dette to uker etter innsett, ved IVF. Ved stimulert fryseforsøk skjer ikke dette, derfor må vi fortsette til uke 12 da. Jeg har derimot fått beskjed om å ikke slutte med Crinone om jeg skulle bli gravid denne gangen, legen ville ikke ta sjansen på det sa hun.
Det er jeg forsvinn enig med deg i... Snakk med klinikken og du er usikker. I vår situasjon gjør vi jo alt for å sikre oss å nå målet! Men det er ikke vanlig praksis å bruke progesteron etter de første 14 dagene, så det er da antagelig ikke noe forskning som tilsier at det lønner seg.... Men på en annen side skader det vel heller ikke....oki...skjønner...men jeg mener hvorfor kan ikke alle da fortsete for å være sikker? jeg vil ikke miste pga bare det...da vil jeg heller ta dette enn å vite at tenk om....
Ikke santDet er jeg forsvinn enig med deg i... Snakk med klinikken og du er usikker. I vår situasjon gjør vi jo alt for å sikre oss å nå målet! Men det er ikke vanlig praksis å bruke progesteron etter de første 14 dagene, så det er da antagelig ikke noe forskning som tilsier at det lønner seg.... Men på en annen side skader det vel heller ikke....