Endelig ferdig! *bilde*

malii

Gift med forumet
Herregud så lang tid jeg har brukt på denne kjolen! Trodde aldri at jeg skulle bli ferdig til jul [8D]
Synes "alle" skriver at lillesøster-kjolen er rask og lettstrikka, men denne tok nesten strikkelysten fra meg! [:D] Aldri mer [;)][:D]

Men, resultatet ble bra da? Tror dere prinsessen som får den i julegave blir fornøyd? [:)]

den var nyyyydelig[:)] så denne kan du være fornøyd med å jenta som skal ha dne bli nok kjempefornøyd[:)]

Såååå søt!! Tror prinsessen som får denne kjolen blir henrykt![:D]

Nydelig fin den var!![:D][:D] og ja! prinsessa blir nok kjempe glad!! [:D]
hehe...har hatt veldig lyst å strikke den jeg også..men nåå...vet jeg ikke[8D] haha[8D]

Tusen takk! [:D] Da krysser jeg fingrene for at den faller i smak [:)]

Civena: Du bør iallefall ha god tid og helst noen andre strikkeprosjekt på gang slik at du kan glemme hele kjolen en stund! [:D][8D]

ORIGINAL: malii

Tusen takk! [:D] Da krysser jeg fingrene for at den faller i smak [:)]

Civena: Du bør iallefall ha god tid og helst noen andre strikkeprosjekt på gang slik at du kan glemme hele kjolen en stund! [:D][8D]

hehe,mangen prosjekter har jeg alltid[8D] jeg mååå ha noe enkelt og raskt inni mellom de lang-tids-krevende-arbeidene.
også blir det til at de lang-tids-prosjektene blir liggende i laaaaaang tid[8D]

Så supersøt kjole [:D]

Nydelig!!!
Skulle ønske jeg kunne strikke...

Den var kjempenydelig[:D]

Nydelig kjole!!! [:D]

Kjempe skjønn kjole[:)]
Synes du den var sååå tungstrikka??
jeg brukte bare et par kvelder jeg[8D]

ORIGINAL: Diddij

Kjempe skjønn kjole[:)]
Synes du den var sååå tungstrikka??
jeg brukte bare et par kvelder jeg[8D]

Ja, følte jeg aldri kom meg forbi 'rillene' øverst på kjolen [:D] bare strikka og strikka uten å se noe framgang nesten [:)] så ble tidlig lei av kjolen, og da går jo alt seint [;)]

Back
Topp