Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Skjønner godt at du fikk bruke det i avisa... ORIGINAL: NovembergullIMagen
Åååhh, så herlig bilde av far og sønnSkjønner godt at du fikk bruke det i avisa...
(Kan jeg bare kuppe tråden bittelitt og spørre hvordan du får til nyfødtbilde/hilsen i tb? Jeg er nok litt tett, men har ikke skjønt det jeg... For hvis jeg går på mintb, så blir det jo feil, eller...? Har enda ikke fått ut noen fødselsannonse fordi mora er for dum [&:])
ORIGINAL: Sphynx
ORIGINAL: NovembergullIMagen
Åååhh, så herlig bilde av far og sønnSkjønner godt at du fikk bruke det i avisa...
(Kan jeg bare kuppe tråden bittelitt og spørre hvordan du får til nyfødtbilde/hilsen i tb? Jeg er nok litt tett, men har ikke skjønt det jeg... For hvis jeg går på mintb, så blir det jo feil, eller...? Har enda ikke fått ut noen fødselsannonse fordi mora er for dum [&:])
Jeg måtte ringe dem for å finne ut hvordan jeg gjorde det [&:]
Du sender bilde og tekst til personalia@tb.no [:)] De hadde en regel om at barnet ikke skulle være alene på bildet. Det kom i avisen bare halvannen dag etter jeg sendte det inn [:)]
Tusen takk for svar [:)] Vet du, jeg satt akkurat og tenkte at jeg fikk ringe dem og spørre, da jeg så innlegget ditt...! Så da er det sånn som når man sender inn bursdagshilsen mao... Men kommer den automatisk på nettsiden også da eller...?
Får hive meg rundt og få gjort det da, for nå begynner det jo å bli flaut...!
ORIGINAL: Sphynx
Tusen takk for svar [:)] Vet du, jeg satt akkurat og tenkte at jeg fikk ringe dem og spørre, da jeg så innlegget ditt...! Så da er det sånn som når man sender inn bursdagshilsen mao... Men kommer den automatisk på nettsiden også da eller...?
Får hive meg rundt og få gjort det da, for nå begynner det jo å bli flaut...!
Ja, den kommer automatisk begge steder da [:)]