Endelig fått vasket og ryddet!=D

Thesso_88

Forelsket i forumet
Ja jeg sier det: ENDELIG fått vaska og rydda i huset!!

Formen har vært utrolig dårlig den siste uka med bare trøtthet og super kvalm. Så har vært sengeliggende etter jobb=p Så idag våkna jeg med verdens beste energi og har fått vaska bad, møbler, tørka støv, heve boss, rydde vekk ting og hengt opp masse klær .
Tar en etterlengtet pause, så skal jeg gripe sjanse nr. 2 å rydde litt til

Hvordan er formen til dere andre da jenter?

Så flink du er :D Man må nok bare utnytte den lille energien man får i peioder ;)

I dag er formen min fin :) Litt småkvalm når jeg sto opp, og ble veldig kvalm etter jeg spist litt for mye grillmat til lunsj. 

Og typen var ut i går/natt så han stanker fullesyke, så han får ikke nusse meg og bør helst sitte litt fra meg ;p

Ja må utnytte det maks!=p

Huff ja skjønnner deg der ja! Ikke noe man vil nusse og susse på hihi. Husker selv sist helg da typen gikk ut, da han kom hjem på natta holdt jeg på å spy pga øl lukt *grøss* hehe.

Skal si, så flink du har vært:)

Jeg har selv fått ryddet litt i hjemmet i dag.. var så en tur på hytta til foreldrene mine...hvor faren min spørte meg om jeg kunne vaske bilere deres. (han har 1 gradsforbrenning i hendene så gjør at han ikke kan gjøre noe) Måtte jo si ja til det, også når jeg var så godt i gang, måtte jeg ta min egen bil også :)

Flink du har vært! Godt når man plutselig får litt energi!

Så flink du har vært!!!:)

Har ligget hele uken. Men på fredag fikk jeg litt overskudd, og benyttet meg av det med en gang. Ryddet, vasket 2 bad og resten av huset, støvsugde,vasket 3 maskiner med klær,tørket støv osv.
I går hadde jeg enda mer energi, så da haddde jeg skikkelig dugnad her. Kastet masse og ryddet flere av rommene pluss boden. Det ser ikke ut utenfor... :S Men det skal vi på dynga med i morgen;)

Back
Topp