Endelig fått hjelp!

En tråd i 'Psykisk helse' startet av baremeg6, 15 Apr 2010.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. baremeg6 Forelsket i forumet

I dag har jeg vært til legen og fortalt om mine problemer..
    Sliter med søvn, spiser til tider 1 måltid om dagen men hender jeg ikke spiser noen ting.
    Ofte lei meg, og føler meg i veien.
    Har hatt mye motgang i det siste hjemme og på jobben som nok er skyld i mesteparten av dette.
    Sønnen til samboern min har kommet i trass og vil ikke at jeg og faren skal være samboere lenger. vært i lag i over 2 år og har hus osv i lag. Lån på 1,3 mil i lag. Nå bor han hos mora for han kommer ikke hit før jeg og guttene mine er flyttet ut. Noe jeg syns er veldig tungt siden vi har det veldig bra i lag jeg og min kjære og de andre barna. Samboern min og jeg er enige om at det ikke er en gutt på 15 år som skal får avgjøre om vi skal være kjærester eller ikke. Men det sliter på samboern min at han ikke vil være her.
    Og jeg går med en ekkel følelse av at han en dag kommer til og si det er slutt... :(

I hvertfall så snakket jeg med legene min i dag om problemene mine og tankene mine og han mente jeg var inne i en depresjon. Skal jo ingen ting til før jeg blir irritert og sur. Nok at ungene krangler. Så blir jeg svett og får en uro i kroppen.
    Fikk da utskrever dipralex 10 mg.
    Skal hente dem ut i mårra da de ikke hadde på apoteke i dag.
    Men er så usikker på tabeletene. om jeg skal ta dem, redd for at bivirkningene skal gjøre meg mer sliten og irritert. og at det skal gå utover forholde.
    Akkurat som det ikke er anspent nok i forhold til probleme med samboern min sin sønn.
    Jeg og samboern min krangler aldri om ting, og de få gangen er det pga noe med ungene. Men i det siste er det blitt mer og mer. Virker som han på 15 år setter oss opp mot hverandre og det sliter meg helt ut.

Vet ikke hvor jeg skal med dette innlegget men godt og få luftet det og kansje få noen synspunkter.

Takk takk

2. Lillesnille Forumet er livet

Fint at du har fått hjelp, eller iallefall begynt [:)]

Og ta de tablettene, prøv, å se hvilke evt bivirkninger du får av dem... Cipralex er litt kjent for å gjøre en ganske likegyldig.. det er ikke bra.. da burde du bytte medisin... Men gi den 4 uker, så merker man enten en effekt eller ikke...

Håper det blir bedre.[;)]

3. baremeg6 Forelsket i forumet

dytter

4. Skravlebøtta Forumet er livet jentene i juni13

ORIGINAL: Lillesnille

Og ta de tablettene, prøv, å se hvilke evt bivirkninger du får av dem... Cipralex er litt kjent for å gjøre en ganske likegyldig.. det er ikke bra.. da burde du bytte medisin... Men gi den 4 uker, så merker man enten en effekt eller ikke...

Jeg gikk på cipralex lenge jeg og de hjalp meg veldig mye.
    Ble ikke likegyldig i det hele tatt. Men derimot ble jeg løftet opp til et nivå der ting ikke var helsvart, så det faktisk var mulig å snakke om og løse opp i ting.

5. Lillesnille Forumet er livet

ORIGINAL: Skravlebøtta

ORIGINAL: Lillesnille

Jeg gikk på cipralex lenge jeg og de hjalp meg veldig mye.
    Ble ikke likegyldig i det hele tatt. Men derimot ble jeg løftet opp til et nivå der ting ikke var helsvart, så det faktisk var mulig å snakke om og løse opp i ting.

er veldig mange osm blir likegyldige...

Del denne siden