Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!! Så godt å få en dato å forholde seg tilRingte inn menstrasjon i går og endelig fått dato på egguthenting 1 desember.. håper alt går etter planen og at julepresang blir positiv graviditestest etter 2 år med prøving og ein SA i uke 11..
Men hvordan kan noen gi deg dato på uttak før du har tatt ul underveis?Ringte inn menstrasjon i går og endelig fått dato på egguthenting 1 desember.. håper alt går etter planen og at julepresang blir positiv graviditestest etter 2 år med prøving og ein SA i uke 11..
Ca uke går jo an å si, men synes det bare var så merkelig å gi dato. Mine sprøyteperioder har gått fra 6-12 dager, og med 4-5 ul før jeg fikk dato.De legger som regel en plan ut fra syklus og tar evt endringer underveis. Til meg har de stort sett sagt uke for selve forsøket, men har aldri opplevd forandring i planene så de kunne like gjerne sagt sannsynlig mandag uke 39 helt fra starten.
Ok. Uansett lykke tilSkal ha ul i slutten av november. Om eg ikkje får menstrasjon i oktober skal eg ta tbl for og få mens, og deretter medisin osv til uttak @Zophia men kan vel så klart skje endrings underveis og ja..