Endelig er vi her

Hege23

Glad i forumet
1.Desember :)
Nå er vi endelig på riktig måned. Dette har vi ventet lenge på.
Hvem blir først tro?

Håper jeg blir sist! [8D]

Våknet i morges av at jeg hadde så sinnsykt vondt i magen, skikkelig mageknipe! [&:]
Varte i ca fem min...
Er det bare tilfeldig eller kan det bety at det nærmer seg?
Har ikke noen andre symptomer...

Hilde Anita: Jøss, dette kan ble spennende. Skulle jo nesten tro at dette er et tegn?

Håper jeg får om ikke lenge... er sliten, og vil ha tilbake energien min snart. Men hodet har ikke festet seg, så det er nok en stund igjen ennå...

heldige dere[:D][:D]

ORIGINAL: Hege23

Hilde Anita: Jøss, dette kan ble spennende. Skulle jo nesten tro at dette er et tegn?

Skjedde ikke noe mer... [8|]

Madde: Kjedelig å høre at det ikke skjedde noe i natt ;(
Men det var vel moro å være på ul da? Og i hvertfall få se lille prinsen.
Er spent om vi hører fra deg her inne på tirsdag eller om du blir lagt inn og skal få han ut :) Krysser i hvertfall armer og ben for deg, hehe.

Cecci85: Gratiss, hehe. du ble først. Lo da jeg leste innlegget ditt igjen nå etter at du hadde blitt mamma der du skrev at du håpet at du ble førstemann. Sånn kan det gå.
Nå er det bare for oss andre og krysse fingrende for andreplassen, hehe...

HVEM BLIR NESTE?

Tror ikke jeg blir neste, men føler på meg at kroppen begynner å gjøre seg klar.
Er litt bekymret over at jeg har så lite kynnere, de skal jo liksom hjelpe til litt..
Magen har falt ned og jeg kjenner endel stikking og vondt nederst i ryggen.
Har en følelse av at hodet har festet seg, det får jeg bekreftet på tirsdag når jeg skal til jordmora.
Spennende!!!

Jeg blir nok ikke neste jeg heller *snufs* veien ert fortsatt lang.
Har ikke så mange kynnere og magen har ikke dettet ned. Må den det?

Har bare en uke igjen til termin.... men har ikkje kjent noe antydning til noe enda... [8|][8|]

Blir vell fort fart i sakene etter mandag... da kommer samboer hjem etter å ha vært borte over 3 mnd... [;)][;)]

Lykke til alle sammen [:D][:D][:D]

Jeg tror det er noe på gang annenhver dag.... mensenmurringer og regelmessige kynnere ofte, men den gang ei.... magen falt ned for over en uke siden, slimproppen gikk for en uke siden,og vi venter i spenning!!!![:)]

1uke og 6 dager til termin den 17 des.!!![;)]

Lykke til alle desember mammaer... gleder meg til å høre at neste lille nurk kommer til verden!

Back
Topp