Endelig er stellevesken i hus!

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Gleder meg til å fylle den etterhvert;) kjøpte OTH sin brukt av en bekjent. Har hatt denne før og liker den svært godt. Hvordan ligger du an?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Har flere stellevesker, men har ikke begynt å fylle opp enda.

Ja- enig at det hadde vært lekkert med en o skinn, men pengene flyr sånn med disse ungene at jeg må dessverre prioritere;(

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Jeg har fått stelleveske og stellebord i hus(ikke montert enda).. Jeg har fått 2 stk overraskende babyshower..en fra jobbgjengen og en fra vennninnegjengen.. Så jeg har fått mye bleier...såper..kremer, salver,,smokker..vaskekluter..gulpekluter og ammeinnlegg :) Og litt klær.. Fikk i tillegg gavekort på hud og velvære-salong..som skal brukes etter fødsel :)

Nå gjenstår det å vaske seng og vogn(som står i boden).. Jeg har rydda i garderoberommet i dag..så laget god plass til babyklær osv :) Skal begynne å vaske babyklær og sengetøy denne uka...og får vel snart ha klar bagen :) Ja og bilstol er ordnet :)

Jeg fikk med en fra emmaljunga sammen med vogna. Prøver å bruke den først så finner jeg vel ut om den er funksjonell eller ei:)

Stellevesken min kommer sammen med vognen og de er vel ikke klar for rundt den 20`ende denne mnd :) Venter spent på telefon i fra butikken! :D Ellers enn det er alle klærene og sengetøyet vasket, begge stellebordene er i hus, sengen er i hus og barnesetet. Det som gjenstår å kjøpe lekegrind, vippestol, div kremer og stelle artikler og sengekant så er vi der. :D Fødebagen er ikke pakket enda så jeg får vel begynne på den også etterhvert. :D

Back
Topp