Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har fått stelleveske og stellebord i hus(ikke montert enda).. Jeg har fått 2 stk overraskende babyshower..en fra jobbgjengen og en fra vennninnegjengen.. Så jeg har fått mye bleier...såper..kremer, salver,,smokker..vaskekluter..gulpekluter og ammeinnlegg Og litt klær.. Fikk i tillegg gavekort på hud og velvære-salong..som skal brukes etter fødsel
Nå gjenstår det å vaske seng og vogn(som står i boden).. Jeg har rydda i garderoberommet i dag..så laget god plass til babyklær osv Skal begynne å vaske babyklær og sengetøy denne uka...og får vel snart ha klar bagen Ja og bilstol er ordnet
Stellevesken min kommer sammen med vognen og de er vel ikke klar for rundt den 20`ende denne mnd Venter spent på telefon i fra butikken! Ellers enn det er alle klærene og sengetøyet vasket, begge stellebordene er i hus, sengen er i hus og barnesetet. Det som gjenstår å kjøpe lekegrind, vippestol, div kremer og stelle artikler og sengekant så er vi der. Fødebagen er ikke pakket enda så jeg får vel begynne på den også etterhvert.