hissigproppen
Gift med forumet
Tour de France <3 3 herlige uker!>3>
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gollemor skrev:
Tredje og fjerdeplass i daghissigproppen skrev:
hvem kom på fjerde?
Og hva synes du om at Contador deltar?
Jeg hatet Touren.. nå elsker jeg den, og er grunnen til at jeg aldri blir brun før i slutten av juli :P
hissigproppen skrev:
Gollemor skrev:
hvem kom på fjerde?
Jeg hatet Touren.. nå elsker jeg den, og er grunnen til at jeg aldri blir brun før i slutten av juli :P
Boasson Hagen på fjerde!
Contador kan gå hjem og legge seg og spise "manipulert biff". Jeg syns det er flaut at han får delta i år...
Samme som at jeg ikke er spesielt begeistret for at de som tidligere er tatt og har vært utestengt får være med igjen. Nulltoleranse for doping!
Jeg syns det er latterlig at Contador først ble utestengt og så frikjent av det spanske dopingbyrået (eller hva enn det het).
Gollemor skrev:
hissigproppen skrev:
Gollemor skrev:
hvem kom på fjerde?
Boasson Hagen på fjerde!
Contador kan gå hjem og legge seg og spise "manipulert biff". Jeg syns det er flaut at han får delta i år...
Samme som at jeg ikke er spesielt begeistret for at de som tidligere er tatt og har vært utestengt får være med igjen. Nulltoleranse for doping!
Jeg syns det er latterlig at Contador først ble utestengt og så frikjent av det spanske dopingbyrået (eller hva enn det het).
Boasson Hagen kom på 25 plass ;)
Men ellers er jeg helt enig med deg!
hissigproppen skrev:
Gollemor skrev:
hissigproppen skrev:
Gollemor skrev:
hvem kom på fjerde?
Boasson Hagen på fjerde!
Boasson Hagen kom på 25 plass ;)
Men ellers er jeg helt enig med deg!
Ahhh, da ble jeg lurt av den andre Sky-rytteren ved siden av Hushovd, hehe.
Pappa ringte midt i spurten (ødlegge litt kanskje det ja), og snuppa var i ferd med å våkne da det var målgang, så mye på en gang.
Satser på Boasson Hagen på tempo i morgen, han er jo sterk der. Og selvfølgelig Hushovd! Hjertet mitt er svakt for Hushovd, veldig svakt.
Gollemor skrev:
Jeg har en venninne som synes Hushovd er en sutrekopp, og det har ødelagt min kjærlighet for ham. Jeg synes det ikke selv, men jeg leter etter sutring og klaging og negativitet i alt han sier. Slitsomt.
I morgen er Edvald sin dag, ja!!
Selv er jeg stor fæn av Kurt Asle, og synes det er kjempeleit at han ikke kom med :(
hissigproppen skrev:
Gollemor skrev:
Jeg har en venninne som synes Hushovd er en sutrekopp, og det har ødelagt min kjærlighet for ham. Jeg synes det ikke selv, men jeg leter etter sutring og klaging og negativitet i alt han sier. Slitsomt.
I morgen er Edvald sin dag, ja!!
Selv er jeg stor fæn av Kurt Asle, og synes det er kjempeleit at han ikke kom med :(
Hushovd VAR en sutrekopp... Han har blitt mye bedre nå, de siste 3-4 årene, som han har vokst litt og blitt eldre.
Broren min også har klaget i flere år på at han er så sutrete, men i fjor måtte han si seg enig med meg, at sutringa er borte :-)
Veldig synd med Kurt Asle, men han er ikke helt der han har vært, så jeg kan forstå avgjørelsen.
Jeg tror jeg begynte å følge med skikkelig på TdF sånn i 2004-2005 eller noe, da jeg var sykemeldt hele sommeren og dermed kun hadde Tour de France å se på på tv. Samme med Wimbledon, hehe.
Ting som har vært evigkjedelig hvert år, ble plutselig spennende når man skjønte hva det handlet om.
Gollemor skrev:
Ja, ikke sant!
Da jeg satte meg inn i poengsystem, lag og trøyer, ble alt mye mer morsomt! Tennis har jeg alltid likt, men med baseball og amerikansk fotball var det på samme måte. Når jeg skjønte hva det dreide seg om, ble det kjempegøy!
HurraLooney skrev:
Hurra, da har de i alle fall byttet ut noe av fotballen med noe interessant!Tweak skrev:
Ser MYE heller på tour de france en fotball (ugh).
Synes de dagsoppsummeringssnuttene (i mangel på bedre navn på det) er utrolig stilige. :-)