Endelig er prosessen i gang!!!!!!!!

Mammatilei

Elsker forumet
Har vært på sykehuset i dag, og ble henvist til IVF-behandling på Ullevål. Vet ikke når vi kommer inn, legen trodde ikke det var veldig lang ventetid men må nok ihvertfall regne med å vente til høsten. Noen som vet om det er lang vente tid på Ullevål?? De tar kanskje ikke inn nye pasienter i sommer?? Og er det noen som har erfaringer med Ullevål? Dukker opp mange sp.mål i en slik prosess gitt.. Kjenner jeg gruer meg samtidig som jeg gleder meg litt. Men håper ventetiden ikke er ALTFOR lang, vil komme i gang fort jeg [;)].
Men nå i mellomtider skal jeg kose meg med sommeren og 3 ukers ferie :):)
God sommer til dere alle[:D]

Kan desverre ikke svare ang Ullevål..
Men vil ønske deg velkommen hit, og lykke til med prosessen.
Håper dere kommer fort igang... [:)]

Min gyn sendte henvisning til Ullevåll i starten av Mai. Hadde fått time til forsamtale i går allerede. Vet imidlertid ikke noe om ventetiden videre da vi bestemte oss for å utsette samtalen til høsten, da vi allerede er i gang hos Aleris. Har i allefall hørt rykter om at Ullevål tar inn til forsamtale fort, for at man så må vente en god stund etter denne samtalen. Men som sagt, dette er bare noe jeg har hørt. Og det var også en annen grunn til at vi valgte å utsette samtalen, da vi uansett ikke hadde kommet igang så raskt som vi kan hos Aleris.

Er jo dumt hvis det er slik de gjør det da. Jeg får vente og se :).. hehe.. er jo så tålmodig!
Lykke til med forsøk hos Aleris[:)]

Back
Topp