Endelig er man snart i boks. ☺

• Trådstarter Trådstarter ☆ Camilla ☆
  • Opprettet Opprettet

☆ Camilla ☆

Guest
Endelig så har man snart alt klart til lillebror kommer. ☺ Gjenstår kun å vaske siste rest av klær.

Gleder meg veldig til å kunne trille turer med den nye vogna som endelig kom i hus og bare sitte å se på at han sover i vuggen sin. ☺

Vedlegg

• 2016-02-06 16.31.33.png
    2016-02-06 16.31.33.png
    837,9 KB · Visninger: 105
  • 2016-02-06 16.35.22.jpg
    2016-02-06 16.35.22.jpg
    428,4 KB · Visninger: 104
Vi fikk også vogna i dag! Emmaljunga edge duo i navy farge - ser ut som du har valgt samme? Var et stolt øyeblikk når vogna kom i hus! :D

Så hærlig :) vi går å venter på de store tingene vi har bestillt som vogn, seng og stellebord. Hadde planer om å drøye det litt med vasking av klær osv, men tror jeg begynner så fort vi får kommoden på plass :)

Nydelig vogn og nydelig vugge forresten :) vi skal også ha emaljunga Edge duo men i farven lounge black :)

Her ligger alle babytingene og klærne i esker.. Flytter om 8 dager og det kriiiiibler etter å få ordnet møblene, barnerommet, vaske klærne og ha vogna stående klar i gangen :cat::) Har hentet opp vognbagen fra boden og satt den i klesskapet.. Kun for å få se på den ... ;) (Stokke trailz grå) :gen014

Ligger litt etter her, men mye av stæsjet er på loftet hos svigers og det er grenser for hvor mye vi klarer å ta med oss hver gang :D Men senga er hovedsakelig på plass og jeg har vasket litt klær. Viktigst for oss har vært å kjøpe og sette opp ny seng for storesøster, som ble gjort nå i helgen. Gleder meg til hun kommer hjem etterpå :)

Så fin vogn og vugge :)

Siden det enda er 9 uker til termin er enda alle klærne i plastkasser i boden, og seng, vogn og bilstol likeså pakket i en bod. Men når mars kommer skal jeg begynne å leite ting frem.

Jeg prøver å bremse litt jeg, siden det er såpass "lenge" igjen. Tanken er å vaske klær i mars. Det meste annet er jo igrunn klart, unntatt vasking av klær og slikt, legge på plass og re opp seng og vogn :) men må si det kløøøøøøøøøør i fingrene etter å gjøre klart siste rest :p

Hadde det ikke Vært for at jeg har et risiko svangerskap og sliter, så hadde jeg ventet lengst mulig. ☺ Når formen bare blir dårligere så er det greit å få det unna gjort. ☺

Back
Topp