Endelig er magen kommet:D

mamma til snart 3<3

Andre møte med forumet
Da er endelig magen begynnt og komme fram og se ut som ein "Gravid mage" og ikke bare feit:) er så kjekt og kunne se seg selv i speilet og tenke på at om noen få mnd så kommer da ut ein liten herlig skapning<3 Storebror er alltid borte og koser med magen på kvelden før han skal legge seg og synes da er så herligt og se hvordan han gleder seg til " Baby mamma" skal komme ut så han kaller den for.. Herlige guten min<3 Er da andre så har begynnt og få litt store mage??:) Men får ikke til og laste inn bilde, kan noen si meg hvordan jeg gjør da??:)

herlig :D vi må nyte magene nbår de dukker opp

jeg har fått mage og mange som har turt å spørre om jeg er gravid denne uken :) mange har gått og lurt en stund, og jeg har klart å ikke komme dem i forkjøpet, hehe

åh jeg vil og ha mage! forløbig så ser du en liten kul når jeg ligger på rÿgg..  men ingen mage når jeg står oppreist. så her er det ingen som spør meg, og regner med at det ennå tar noen uker før det i det hele tatt vises. var slik sist gang og, fikk ingen antydning til mage før uke 24, og så ikke gravid ut før uke 30! æsj litt kjedelig er det da..

Ja, her er magen blitt så stor at barnehagetanta spurte om det var en liten til på vei, da jeg leverte i bhg i går :) Ser også at det er mange som kikker på magen min på jobb, men tør ikke å si noe. Jeg gidder ikke å si noe heller, for det er så mange jeg ikke kjenner så godt der.

Back
Topp