Endelig er gnisten tilbake!! :D

Frk. StrikkePinne

Gift med forumet
Endelig har jeg fått den såkalte gnisten tilbake! Har vært så slapp og sliten nå siden jeg ble gravid (ikke kvalm eller noe), men så skjedde det noe på mandag.. Jeg skrev handleliste (for hele uka), jeg har laget middag HVER dag denne uken og i morgen blir det lapskaus (noe som jeg ALDRI har laget før) så har jeg invitert mamma og pappa på middag :) Det er så deilig!

Kan jo ha noe å gjøre med at jeg fikk 11000 kr fra NAV (svangerskapspenger for tre uker) og venter penger fra arbeidplassen min (også for tre uker), har ikke fått lønn siden juni så det var ubeskrivelig herlig å ha penger ingen! MINE penger.. Men snill som min kjære mor han vært har jeg fått den ene lønna hennes i tre uker nå pluss at vi har spist middag hos de :) Derfor jeg har invitert de på middag da, som en liten takk for hjelpen.. De er veldig nyskjerrige på hva som er til middag da, men det er en overraskelse:p

Kan ikke få sagt det nok, det er så utrolig deilig! Leiligheten er nogenlunde ryddig igjen og jeg har fått matlysta tilbake.. OOOG jeg har begynt å lage middag igjen :) Selv om jeg sitter våken til morgenkvisten og sover til ettermiddagen (strikker f*** til 4- 5 tiden på morgenen *tidenflyr*) så føler jeg alt er så herlig for tiden! DET ER SÅ DEILIG!!! :D

Dette liker vi! Det er nok en deilig og mye roligere fase vi går inn i nå!! Kos deg maaaasssse med lapskaus i morgen! Det hørtes veldig deilig ut!!!

ORIGINAL: Krander

Dette liker vi! Det er nok en deilig og mye roligere fase vi går inn i nå!! Kos deg maaaasssse med lapskaus i morgen! Det hørtes veldig deilig ut!!!

Keep up the good mood and the good work!!
Gleder meg selv til trøttheten slipper taket... snart?!!!!!

;D 

så koselig [:)] godt å høre at du begynner å bli bra [:)] og ikke minst at du har fått penger [:D]
kos deg med besøk og lapskaus [:)] det frista veeeeeeldig [;)]

Det høres jo kjempebra ut. Så flott at trøttheten er over da[:)]. Selv gleder jeg meg til trøttheten min slipper taket. Får ikke sovet like mye nå som under første svangerskap.

Back
Topp