Endelig er det liv i magen :D

Marie2209

Forelsket i forumet
Bedre sent enn aldri ;)  Jeg har ventet veldig tålmodig egentlig. Morkaka foran, så visste jo at sparkene kom senere. Jeg har jo kjent liv, men bare bittebitte små dult.

Er i uke 23 nå, og tror lillegutt begynner å bli sterkere ja :D  Nå kjenner jeg liv både helt nederst i magen, og helt oppe ved ribbeina(Ihvertfall når jeg sitter). Og jeg kjenner når han hikker. Det er jo så nusselig. Ihvertfall når babyen er så liten. Når han blir litt større kan det bli litt plagsomt med den hikkingen ;)

Er jo så herlig med babyspark

Koser meg hver kveld jeg o med bevegelser fra vesle frøken, en herlig bekreftelse på at alt er iorden der inne:-)

Så bra at du endelig kjenner noe. Du har vært tålmodig. Kos deg med sparkene:))

Er så deilig å kjenne liv :D Herlig følelse. Men satt å tenkte i går, at jeg tror ikke jeg har kjent mini i går. Men satser på at alt er som det skal for det. jordmor fortalte meg at det er helt normalt at en ikke kjenner liv hver dag, men når vi har pasert uke 25 forventer de at vi kjenner. Så blir lettet når jeg tenker tilbake på hva hun har fortalt meg :)

Trivselstegn fra babyen er så kos <3>

Det er koslig når det begynner å bli liv :) begynte selv å kjenne godt med liv i uke 21. Og idag har han vært helt turbo:P

Back
Topp