Endelig er dagen kommet

Butterfly75

Glad i forumet
Jeg har blitt sprayer igjen ♡
Er så deilig å begynne og krysser fingrene for at dette blir vår tur. Er litt skeptisk med tanke på hvor mange som har blitt gravide her inne ♡ så snur vel den positive trenden når det er min tur :(

Er det andre som har oppstart rundt disse dager eller som har begynt den siste uka? :D

masse lykke til :) skal snart igang med fryseforsøk så meg og deg skal bare følge trenden :D

Jeg slipper unna sprayen denne gangen så begynner rett på sprøyter . Rundt 17mai kanskje?
Lykke til med dette forsøket:)

Så godt å høre at du er i gang igjen, Butterfly75 :) Og denne gangen skal det gå bra med deg også :)
Ønsker deg masse lykke til!!!

Godt å endelig vera i gang igjen om har gått å venta på det ei stund. Me får satsa på at trenden med mange graviditetar fortset framover! Masse lykke til med fortsettelsen! :)

Jeg slipper unna sprayen denne gangen så begynner rett på sprøyter . Rundt 17mai kanskje?
Lykke til med dette forsøket:)

Så spennende! Jeg begynner med sprøyter 15.mai så da kommer vi til å ligge ganske likt :-)
Hvor er det du hører til? Husker ikke sånn jeg ;-)

Så godt å høre at du er i gang igjen, Butterfly75 :) Og denne gangen skal det gå bra med deg også :)
Ønsker deg masse lykke til!!!

Takk takk piripip :D
Håper alt står bra til med deg :-)

Godt å endelig vera i gang igjen om har gått å venta på det ei stund. Me får satsa på at trenden med mange graviditetar fortset framover! Masse lykke til med fortsettelsen! :)

Tusen takk for det :D

Så spennende! Jeg begynner med sprøyter 15.mai så da kommer vi til å ligge ganske likt :)
Hvor er det du hører til? Husker ikke sånn jeg ;-)

Ja, da blir det ganske likt i løypa :) Vi tilhørte Riksen, men nå har vi brukt opp forsøkene våre der så nå tilhører vi IVF-Klinikken Oslo.

Back
Topp