Endelig er dagen her!

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Idag kl 09.00 har jeg endelig min første jordmor time, har gledet meg veldig til det da jeg synes det er så koselig å gå til jordmor. Håper hun har mulighet til å gi meg god oppfølging. Fikk ikke hun samme som sist svangerskap da hun har ferie på denne tiden, men håper hun jeg skal til er minst like hyggelig :) Håper jeg endelig skal få høre den fineste lyd i verden, nemlig hjertelyden<3

Oppdatering kommer i eget innlegg senere idag :) Ønsker dere alle en fin dag!<3

Så gøy ;) Jeg skal på OUL i dag ;) Gleeeeder meg :) (og gruer meg litt)

Så spennende da :) Husk og oppdatere oss senere da og masse lykke til :) Selv skal jeg på oul 24. mai, gru-gleder meg selv :p

Det skal jeg vettu ;)

Synes denne dagen har vært så langt unna så lenge, men plutselig så var den her :) Vente tiden din blir nok kortere enn du tror :) Ihvertfall nå i mai, med så mange fridager :)

Det skal jeg vettu ;)

Synes denne dagen har vært så langt unna så lenge, men plutselig så var den her :) Vente tiden din blir nok kortere enn du tror :) Ihvertfall nå i mai, med så mange fridager :)
ja, det går nok fortere fremover nå tenker jeg ;) mai er en veldig grei måned sånn sett :P hihi

Lyke til idag begge to!

masse lykke til og håper jordmor er en super dame :-) Det er veldig koselig å gå til jordmor :-)

jeg skal til legen i dag og OUL i morgen, så spennende dager :-)

Lykke til alle sammen som skal på kontroll eller oul i dag :) Gleder meg til oppdateringer :)

Lykke til alle sammen med kontroller og OUL. Blir spennende med oppdateringer i løpet av dagen :-)

Lykke til på kontroll og på oul for de som skal det!! Spennende! :)

Lykke til alle sam som skal på noe pennende i dag. :-)

Back
Topp