Endelig er dagen her!!

x1xtonje07

Forumet er livet
I dag skal jeg endelig til tannlegen og fikse tannen min!! Det skal bli så godt å bli kvitt smertene jeg har hatt nå i noen uker!! [:D][:D] Søsteren min er så snill og skal møte meg ved tannlegen og passe Filip mens jeg er der inne[:)] 

åå,så bra da[:D]snill søsera di er au[:D]godt du endelig kan gå og få fikset den hvertfall!!lykke til,du er go[:D]

takk [:D][:D] 

skal til en på os jeg... har du og vondt?? huff stakkar... ikke noe godt!! Håper du får time snart da [:)] vet ihvertfall om en veldig bra i bergen - han holder til på bergen storsenter. nesten alle jeg kjenner går til han - jeg og egentlig, men orker ikke reise så langt med lille Filip [:)]

da gjør jeg meg i stand!! skal snart ta bussen til tannlegen nå...!! ha en super dag videre, jenter!! dere er så gode å ha [:D]

Ja det gikk bra - fikk fikset tanna, men fy søren så vondt det gjør enda!! satt i stolen i en og en halv time- og hun tannlegen rota skikkelig oppi der.. så nå er det utrolig vondt.. får håpe det går over til i morgen, for da skal jeg i 50-årsdag til min mor og greier, og da er det slitsomt å ha så vondt [:'(]

Back
Topp