Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Etter å ha kasta opp å vært kvalm i 3 uker i strekk. Knapt fått i meg vått eller tørt. Så dro jeg på akutt time til legen i dag. Å ble sykmeldt i 3 uker med ekstrem svangerskaps kvalme. Streng beskjed om mye hvile, spise lite å ofte og drikke så mye jeg kan klare. Å få frisk luft så da pakker jeg ut solsenga i skyggen å strander der i finværet. Kjenner det skal bli godt å slappe av etter å ha pressa meg maks de siste ukene!
Tenke jeg skulle bestille time til ultralyd også. Så jeg har noe se litt frem til disse ukene
Viktig å ta vare på seg selv og lille
Har selv utrolig dårlig form , Heldigvis sommer ferie fra skolen så jeg tar livet helt med ro. Slapper av , sover , litt gå tur på kvelden . Er stort sett på sofa mi da det rr nærmere doen og at jeg sliter med pollen ute. Så ikke mye kos ut i det fine været .
Slapp av og ta vare på deg
Nyt tiden og ta vare på deg selv, så håper vi kvalmen gir seg Legen sykmeldte meg i 2 uker også, er litt undervektig fra før, og slitt med kvalme, riktignok bare 1 uke da, men har hatt blødninger gjennom hele svangerskapet.. Så Fikk streng beskjed om å golde meg hjemme, ta vare på meg selv, drikke, spise og slappe av Ikke feil med det været som er nå