Endelig en drømmespire?!

Kaffebønna

Elsker forumet
Påskekyllingene 2020
Jeg sniker meg inn her med hjertet i halsen og stor frykt for å fyke ut igjen.

Hadde planer om å vente helt til 5+0 men denne ganger ser det faktisk lovende ut, så kaster meg uti :happy:

Kjapp historie så ville vi har nr 2 i april 2019. Det skjedde ikke. Det skjedde ganske lite før vi hadde 5 tidlige spontanaborter på rekke og rad. Etter en pausemnd og første måned med Lutinus så ser denne ut til å utvikle seg bedre og klistre seg fast! :love7

4+2 i dag // 16 dpo

IMG_20190803_070952.jpg

Velkommen så masse og gratulerer! Krysser fingre og tær for at det blir sittende!

Hadde planer om å vente helt til 5+0 men denne ganger ser det faktisk lovende ut, så kaster meg uti :happy:

Kjapp historie så ville vi har nr 2 i april 2019. Det skjedde ikke. Det skjedde ganske lite før vi hadde 5 tidlige spontanaborter på rekke og rad. Etter en pausemnd og første måned med Lutinus så ser denne ut til å utvikle seg bedre og klistre seg fast! :love7

4+2 i dag // 16 dpo

Vis vedlegget 304712

Gratulerer så mykje med spire! Så kjekt!! Krysser det som krysses kan for at den blir værende og sitter til mål :Heartred

4+2 i dag // 16 dpo

Vis vedlegget 304712
Gratulerer så mye :happy: Håper at den holder seg inne i magen :happy::happy:

Gratulerer:happy:

Gratulerer så mye!! :smiley-bounce012

Gratulerer så mykje! Krysser alt eg har for at dette blir ei terminspire!

Back
Topp