Endelig - eller?

TessAlp

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Hei September 2016.
Med litt skepsis kaster jeg meg inn sammen med dere. Prøver siden Desember 2014, og i dag lyste det to streker mot meg. Gleden var enorm. Da samboeren kom hjem fra jobb, viser det seg at han er redd for at testene ikke stemmer. Har visst ham testene jeg har tatt, men han ønsker at jeg bestiller legetime for å få en bekreftelse. Han er så redd for å bli "lurt" og få forventninger for ingenting. Kan legen gjøre annet en å ta blodprøver?

Er 4+4 idag, så termin havnet på 11. september.

Last edited:
Hei September 2016.
Med litt skepsis kaster jeg meg inn sammen med dere. Prøver siden Desember 2014, og i dag lyste det to streker mot meg. Gleden var enorm. Da samboeren kom hjem fra jobb, viser det seg at han er redd for at testene ikke stemmer. Har visst ham testene jeg har tatt, men han ønsker at jeg bestiller legetime for å få en bekreftelse. Han er så redd for å bli "lurt" og få forventninger for ingenting. Kan legen gjøre annet en å ta blodprøver?

Er 4+3 idag, så termin havnet på 14. september.
Hjemmetestene er like sikre som legesenteret sitt.Du har ikke ett bilde da? :)
Gratulerer så mye :)

Hei September 2016.

Er 4+3 idag, så termin havnet på 14. september.

Hjemmetestene er sikre så lenge du har utført de korrekt og lest av resultatet innen "fristen", så du er nok gravid ja! Gratulerer så mye :)

Fjooh, kjenner dette hjelper på!
Tusen takk alle:smiley-bounce012

Det er det nok ingen tvil nei. Jeg syns det er veldig greit med Clearblue digital sin i tillegg jeg, fordi da får man ukeindikator også. Greit å ha den siste bekreftelsen mens man venter på legetime.

- men det er absolutt ingen tvil på de der to. Gratulerer så mye :)

INGEN TVIL! ImageUploadedByBV Forum1451934082.454490.jpg denne fikk jeg og jeg er veldig gravid enda :)

Gratulerer og velkommen forresten! <3

Gratulerer :) Du får hilse samboeren din og si at de testene ikke lyver :D

Gratulerer :-) Testene ser fine og sterke ut ;-)

Du ER gravid og skal endelig bli mamma :)

Back
Topp