Squash
Betatt av forumet
Har gått og ventet og ventet på EL, og har vært skikkelig forbannet og sur fordi den ikke kom. Hadde SA for snart fire uker siden, og forventet EL som normalt etter to uker. Ingenting skjedde. Pulte som en gal - hver dag i 17 dager har vi holdt på...helt utslitt!
I dag da jeg tok temperaturen var den steget, og jeg ble irritert fordi vi ikke hadde oss i går og jeg hadde gitt opp hele greiene. Da jeg gikk inn på diagrammet mitt etter at jeg hadde ført temperaturen, var EL plutselig tegnet opp for fem dager siden!! Jeg hadde et temperaturhopp da, men så gikk det litt ned igjen, og jeg trodde bare at alt var rotet til. Men det var det ikke - og nå har jeg endelig en sjanse igjen! Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet. Hvis det har klaffet er jeg helt i overgangen november - desember.
Spennende!
I dag da jeg tok temperaturen var den steget, og jeg ble irritert fordi vi ikke hadde oss i går og jeg hadde gitt opp hele greiene. Da jeg gikk inn på diagrammet mitt etter at jeg hadde ført temperaturen, var EL plutselig tegnet opp for fem dager siden!! Jeg hadde et temperaturhopp da, men så gikk det litt ned igjen, og jeg trodde bare at alt var rotet til. Men det var det ikke - og nå har jeg endelig en sjanse igjen! Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet. Hvis det har klaffet er jeg helt i overgangen november - desember.Spennende!