Endelig effekt av knipeøvelsene!

Heather

Gift med forumet

For første gang siden fødselen klarte jeg i dag å stoppe strålen når jeg tisset (mot slutten da)!! Måtte juble høyt der jeg satt på do, fordi jeg har vært litt bekymra over bekkenbunnmuskulaturen min. Har småskvetta en dråpe her og en dråpe her, men i dag har jeg endelig turt å gå uten truseinnlegg igjen. Deilig å kjenne at knipetreningen endelig har gitt resultat.....

syns og du er flink..det er ikke jeg...har fått innkallelse til fysio jeg...uten å ha bedt om d...så d tyder på noeskjedde under fødsel...[:(] uten at de har sagt noe tilmeg...men godtat jeg fårinnkallelse...er det rutine egentlig??

ORIGINAL: krølle..

syns og du er flink..det er ikke jeg...har fått innkallelse til fysio jeg...uten å ha bedt om d...så d tyder på noeskjedde under fødsel...[:(] uten at de har sagt noe tilmeg...men godtat jeg fårinnkallelse...er det rutine egentlig??

Tenk positivt: Nå får du profesjonell hjelp til opptreningen!

Når jeg var på 6-ukers kontroll spurte fastlegen om jeg hadde teknikken inne på knipeøvelsene, hvis ikke kunne jeg få henvisning til fysioterapeut. Jeg takket nei, vet hvordan jeg skal gjøre øvelsene, jeg var bare så uforberedt på at dette kom til å ta tid før det ble bedre (hehe, jeg er av den utålmodige typen og trodde at kroppen skulle være som før innen 4 uker..).

Ble brukt tang under min fødsel, noe som nok har bidratt til at musklene der nede ble ekstra "tøyd".

ORIGINAL: Mirakel Mamma

så flott...
kjekt når det gir resultater..

Sign.

Back
Topp