Endelig dro gjestene!!!

Freyr

Forumet er livet
Julibarna2014
Ååhh.. For en slitsom helg! Først har jeg vaska hele nye huset.. hadde foringer og innslipp på stallen. Hadde besøk på fredag fra klokka fem til halv tolv.. (svigermor) Endte med at vi ba de dra.. [:@] Orka ikke kjøre de hjem, så de måtte låne den ene bilen vår.. Så på lørdag hadde jeg innslipp og foring på stallen..måtte kjøre samboer på vors etterpå.. Kom til mamma'n min og blei kjempe dårlig.. Kasta opp og klarte nesten ikke gå.Så sovna jeg på sofa'n der.. våknet halv to av at samboeren min ringte, dritings, og lurte på om jeg kunne hente han en time unna der vi bor.. Ja, så da måtte jeg det og.. Kom endelig hjem, så våknet jeg klokka åtte etter noen timers søvn.. måtte vaske og støvsuge igjen!! Kjørte ærender for harde livet, lagde kaker og vafler til gjester som kom fem (samboer sin bursdag) og svigermor var så klart sistemann IGJEN til å reise hjemat.. Men damen har ikke bil og bor en time unna oss.. så det betyr at vi måtte kjøre henne hjem.. Og jeg har mine tvil på at hun har fylt opp tanken med diesel etter å ha kjørt bilen hele helgen.. Så det var sju hundre kroner rett ut vinduet..
Nå er jeg leeeeeeei besøk!! [:'(] Stakkar samboer som må kjøre i et par timer for å bli kvitt gjester..

Den gode nyheten er at idag er jeg 34 uker. [:)]

Boff, for ei helg. Håper du får sovet godt i natt og slapt godt av.
[:)]

Gratulerer med 34 uker Jeg kommer etter på onsdag[:D]

hørtes slitsomt ut [&:] men nå kan du ihvertfall roe ned og nyte påska da forhåpentligvis :) gratulerer med 34 Uker[:D]kjempefin mage har du også[;)][:D]

Hehe, merket jeg ble sliten bare av og lese om det [8D]nSov Godt i natt, noe jeg regner med du kommer til [;)]

ORIGINAL: Lussa88

hørtes slitsomt ut [&:] men nå kan du ihvertfall roe ned og nyte påska da forhåpentligvis :) gratulerer med 34 Uker[:D]kjempefin mage har du også[;)][:D]

Hehe, merket jeg ble sliten bare av og lese om det [8D]nSov Godt i natt, noe jeg regner med du kommer til [;)]

sign :):):)

hvor i alle dager var mannen din da du måtte vaske og styre til besøket? og hvorfor måtte du hente han midt på natten, han vet vel at du trenger hvile? da får han vel betale for taxi selv?
nei du får en haug av diplomer for verdens beste samboer av meg altså[:D] ble helt sliten av å lese om alt du har gjort i helgen jeg!

Uff for ei helg.. skjønner godt du er sliten jeg!
Men utroooli fin mage du har![:D][:D]

huff.. ble sliten bare av å lese det her jeg..
så skønner deg godt!
men nå skal du bare slappe av i heeeele dag.. ligg rett ut på sofaen og ikke gjør noe!![:)]

Må bare si at jeg ikke hadde giddet å gjøre så mye akkurat nå om dagen. Hvis man skal på vors så får man skaffe seg tur hjem selv ville nok jeg tenkt. og ville ikke orket å kjøre hjem gjester heller. synes synd på deg, å fikse i stallen og rydde i huset er jo ikke akkurat ferie det heller.
Pass på å ta deg noen skikkelig velfortjente fridager eller i det minste pauser nå da[;)]

Og gratulerer med 34 uker![:D] Ikke lenge igjen nå[:)]

Back
Topp