Endelig desember! :D

Konnichiwa

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Nå er det desember, dere! Måneden de fleste av oss endelig får babyene våre :)

Har venta og venta på desember siden positiv test i slutten av mars ;)

Min nye favorittmåned, uten tvil :D

Jeg skulle gjerne hatt 1. Desember baby :D merker jeg er møkk lei, er I uke 39 I dag og dagene snegler seg av gårde med falske fødselstegn som gjør at jeg tror fødselen er I gang, men like skuff hver gang :(

Jeg tar også gjerne en 1. desember-baby :D

39+4 her, ingen flere får snike foran meg i køen altså ;) hehe

Orker ikke en dag lenger som gravid, men har jo ikke noe valg. Håper virkelig jeg slipper å gå overtid og bli satt i gang.

Hadde håpet veldig på å føde i slutten av november, men nå blir der fødsel i løper av tre uker i allefall (og tre uker føles som en eeeevighet, selv om jeg ikke har bikka 40 uker en gang føles det allerede som om jeg er på overtid)

Jeg skulle gjerne hatt 1. Desember baby :D merker jeg er møkk lei, er I uke 39 I dag og dagene snegler seg av gårde med falske fødselstegn som gjør at jeg tror fødselen er I gang, men like skuff hver gang :(

Samme her! Og optimistisk som jeg var hadde jeg håpet og trodd på fødsel sent i november. Nå er jeg så lei, var helt på gråten i kveld :(

Gleder meg med dere selv om baby her har kommet, endelig er måneden her :D har selv en annen i huset som var fryktelig klar for 1.desember, vi våknet kl 3 i natt av romstrering nede, der satt 6 åringen fullt påkledd med pakkekalender-gaven i hånden :p

Sender masse fødestøv til dere jenter ❤️

Hehe, ja dette er gørr spennende nå skjer det virkelig. De aller fleste vil nok føde i denne mnd :)

Holder en knapp på lusia helga jeg for min del :P da har foreldrene mine takka ja til å passe 3 nevøer, mens foreldrene er på julebord i et anna fylke :) å jeg skal være hos dem fra denne uka å til det er over. Å typisk at ting starter når de har huset fult av barn og foreldrene er langt borte :P kan bli folksomt på venterommet på ssk :D Hahaha men bare en teori da.

Endelig desember !! Håper bebis kommer i neste uke engang det hadde ikke gjort noe :) kjenner fødeangsten sniker seg på meg da men ! Gått bra hele svangerskapet, men når det nærmer seg da skal man bli redd haha!

Endelig :) om noen få dager kan hun bare komme for min del :D håper jeg slipper å vente til januar :p

Ja - endelig desember! Jeg tør ikke bli for utålmodig ennå, i og med at jeg gikk med modningsrier en måned sist. Og vil helst ikke føde i dag - på mannens bursdag - så vær så god til dere andre:-) Jeg har lyst på den 10. Syns 10.12.14 er en morsom dato:-)

Bare 4 dager igjen til termin. Hode er festet og hadde 1,5 cm åpning på torsdag, så satser på at han har tenkt seg ut veldig snart. 4 Utolmodige søsken venter også spent på lillebror:binkybaby

Back
Topp