Endelig :D

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Endelig knakk jeg koden med å få lillemann i seng uten masse hyling og grining og fram og tilbake :D
Satt meg bare ned på sengekanten og vugget han forsiktig i armene mens jeg spilte av nattasang lista jeg har på tlf mens jeg sang lavt, og da blåste han av med et blunk :D Reagerte ikke når jeg reiste meg opp og la han i senga si engang :D Så nå vet jeg helt klart hva som skal bli gjort hver kveld heretter ja :)

Og hvis noen lurer så er sangene
-So, ro, lillemann
-Fola, fola, blakken
-Vi har en tulle (bare gjør om litt på teksten så den passer for gutt)
-Og en nattasang som jeg var veldig glad i når jeg var liten og så på julekalender, nemlig nattasangen på Amalies jul :)

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Endelig knakk jeg koden med å få lillemann i seng uten masse hyling og grining og fram og tilbake :D
Satt meg bare ned på sengekanten og vugget han forsiktig i armene mens jeg spilte av nattasang lista jeg har på tlf mens jeg sang lavt, og da blåste han av med et blunk :D Reagerte ikke når jeg reiste meg opp og la han i senga si engang :D Så nå vet jeg helt klart hva som skal bli gjort hver kveld heretter ja :)

Og hvis noen lurer så er sangene
-So, ro, lillemann
-Fola, fola, blakken
-Vi har en tulle (bare gjør om litt på teksten så den passer for gutt)
-Og en nattasang som jeg var veldig glad i når jeg var liten og så på julekalender, nemlig nattasangen på Amalies jul :)

♡Lille prinsen 17.04.14♡
Så bra at du fikk det til:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er helt fantastisk når man knekker kodene :) Så bra at dere fant ut av det :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Ja det var helt fantastisk :D Var veldig deilig å slippe den fram og tilbake hele tiden :P

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Back
Topp