Endelig :D

Førstegangs19

Forelsket i forumet
Da må jeg nesten få skryte, og oppdatere litt her inne jeg og! [:)]
  I helgen som var begynte nemlig Marley plutselig og vise interresse for annet enn å gå, og det vil si krabbe. Vi har lenge undret over om denne lille krabaten ikke hadde tenkt å krabbe i det hele tatt, siden hun kun ville opp og gå uansett hva vi prøvde, men neida! Nå har hun sakte men sikkert iløpet av denne uken fått inn teknikken (litt sånn frosketeknikk ser det ut som da, men går seg sikkert til:p), og igår krabbet hun for første gang over hele stuegulvet! [:D][:D]  HURRA :D
Så iløpet av denne uken har hun nå endelig lært seg både å krabbe og sette seg opp selv. Vinke kan hun og [:D] Nå går det virkelig fort i svingene her ;O

-Men, som jeg nå skjønner blir det veeeldig mye mer å passe på gitt. Ellers har hun jo reist seg opp etter alt mulig, men så lenge hun har blir satt langt nok unna ting hun kan ta tak i, så har vi jo vært omtrent sikret fordi hun ikke klarte å krabbe dit selv[8D]  Men nå derimot.. Ja nå gjør jeg ikke annet enn å springe rundt på stuegulvet her [8D] MEN GØY ER DET :D

Jippi, grattis! [:D]

Så flink! [:D] Blir travelt nå!

So flink[:D][:D]

flinke[:D][:D]

Hipp hurra for søte jenta[:)]
Mødrene får feire barna sine på lørdagen[;)]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Hipp hurra for søte jenta[:)]
Mødrene får feire barna sine på lørdagen[;)]

Ja gjett om vi skal [:D]

Flinke jenta [:D]

Blir en del mer flying da, men det er bare gøy hehe.

grattis[:D]
eg og tenkte at Elias vik ikke begynne med det, men samme dag han fylte 9 måneder, begynte han å krabbe og.
så søt[;)]

Back
Topp