Endelig blir det kanskje...

*MissMe*

Gift med forumet
ny bil!!![:D][:D]
Jeg kjører fremdeles ikke stasjonsvogn, noe jeg kunne tenkt meg. Så nå skal vi selge mannen sin arbeidsbil og kjøpe oss en Volvo V70!![:D][:D]

Weeee!!! *Glad for å slippe å demontere vogna i 100 deler for å få den i bagasjerommet*[:D]

Grattis! [:D]

Volvo er kanon å kjøre, men de har ennå ikke kvittet seg med "tikk takk"-lyden på blinklyset, og den blir jeg GAL av!!!!! [>:][:o][:'(][:@][8D][;)][:D]

ORIGINAL: Vand

Volvo er kanon å kjøre, men de har ennå ikke kvittet seg med "tikk takk"-lyden på blinklyset, og den blir jeg GAL av!!!!! [>:][:o][:'(][:@][8D][;)][:D]

Haha... 95modell Toyota Carina har den også, plager ikke meg som nesten aldri bruker det her på bygda...[8D][8D]

ORIGINAL: *MissMe*

Haha... 95modell Toyota Carina har den også, plager ikke meg som nesten aldri bruker det her på bygda...[8D][8D]

Nei, den har ikke samme! [:D] ikke den carinaen jeg har kjørt iallefall! ny-Volvoen har den samme som gammal volvo 240 hadde! Og det er ett UNDER at de aldri har fornyet den! [>:][;)]

Nei, den har ikke samme! [:D] ikke den carinaen jeg har kjørt iallefall! ny-Volvoen har den samme som gammal volvo 240 hadde! Og det er ett UNDER at de aldri har fornyet den! [>:][;)]

HAHAHA!!![:D][:D][8D] Det skal jeg huske om vi prøvekjører ny bil...[;)]

HAHAHA!!![:D][:D][8D] Det skal jeg huske om vi prøvekjører ny bil...[;)]

hadde det gått an å legge ut lydklipp, så skulle jeg ha lagd den lyden til deg[8D] jeg er prikk lik den i volvoen[8D]

Det er faktisk så ille (i mine ører altså) at når jeg lånte pappas bil ett døgn for noen mnd siden, så klarte jeg ikke å blinke en eneste plass når jeg var ute og kjørte! [8D][:D] (og de har splitter ny volvo xc70)

næh... selge pickup'n? hvordan har du fått til d???

har har vi jo 7 setern og pickupen... men.. kunne tenkt meg 2 person biler... så han kan ha ungene med seg i bilen han og... eller iallefall en.... men neida.... pickupen blir....[8|]

koselig med pickupen og da... lissom den 1 tingen vi kjøpte sammen... eller... jeg kjøpte den til oss heter d vel.... var kosli... men, those days are gooone.... hehe...

volvo er jo flott bil da... trenge en sånn oppi høgget hos deg....[:)][;)]

Han tok til fornuft, Bebibooms!![:D][;)] Men han selger den ikke med lett hjerte stakkars.. Men, men. Han får nok sjansen igjen senere i livet!![;)]

Back
Topp