Endelig ble det min tur!

Nomade

Betatt av forumet
Etter å ha skrevet emnet "tør jeg håpe det er fødsel på gang??" idag(igår) tidlig, dro vi inn på sykehuset, og 19.13 var JENTA ute! Hun hadde lurt oss alle med å tro at hun var gutt;-) 29 mai, to dager på overtid veide hun 3070 gram, 49 cm og 34 i hodeomkrets. Helt perfekt og vanvittig vakker! Surrealistisk å være ferdig, og så utrolig deilig!!

Endelig!emoticon Gratulerer så mye! Håper dere koser dere masse!

Gratulere med jenta:-)

Gratulerer!!

Hurra!!gratulerer så mye:)

oi, for en overraskelse det må ha vært da! var ikke det en litt merkelig følelse når han viste seg å være en liten jente? 

og gratulerer så mye med en liten prinsesse  

LadyOnHeels skrev:
oi, for en overraskelse det må ha vært da! var ikke det en litt merkelig følelse når han viste seg å være en liten jente? 

og gratulerer så mye med en liten prinsesse  

Hadde vært bevisst på å ikke være for skråsikker på at det var gutt før han var ute, siden man kan jo ta feil! Og heldigvis for det;) selv om vi var rimelig trygge på at det skulle komme en gutt, så var det bare moro at det kom ei jente, selv om spesielt mannen min kalte henne ofte for han første timene;-) Jeg begynte å le når jeg så det, og syntes det var veldig festlig;-) lille luringen vår! Og så har jeg god unnskyldning for å ut å kjøpe mer klær og masse søt stæsj å pynte henne medemoticon

Takk for gratulasjoner alle sammen! Hun er helt fantastisk - nydelig, rolig og snill, ingen grining, kun litt klagelyder om hun ikke får pupp fort nok;-)
Nå er vi kommet hjem fra sykehuset, utrolig deilig å være hjemme og bare kose oss alle tre! 

Gratulerer så mye!!:)

Gratulerer så mye!

Back
Topp