Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Gratulerer[;)] så deilig å vite at den snart er i hus
vi kjøpte oss en emmaljunga duo edge for noen uker siden i sverige, sparte 200 nok på å smugle haha.. kjøpte masse annet der og så hadde vi blitt stoppet tror jeg det hadde blitt verdens kjipeste handletur, men vi kjørte rett i mellom( på gamle brua da selv)
Ser det er mange som kjøper disse city cross vognene, syntes den virket så liten jeg???
ja den er ganske liten men vi har hund som skal være med på biltur så for å få plass til alt så trengte vi ei lita vogn...og jeg og mannen er ikke de høyeste i verden så da hadde vi sikkert sett ut som noen dverga ved siden av ei stor vogn. 163 cm og han er 170 cm[;)]
har prøvd å legge ut bilde av mye forskjellig men får det desverre ikke til,litt håpløs på data men har da følgt oppskriftene som står og det går bare ikke[&:] så for å ikke få raserianfall så får jeg heller bare la vær å legge ut bilde[:@]