Endelig bestemt oss!

Tre muskuterer

Lykkelig!
Vi har bestemt oss for at lillesøster skal hete AURORA!!! Deilig å endelig bestemt. Jeg vet at min mor blir fornøyd og hun ytrer sånne ting ganske høyt så nå er jeg usikker på om jeg skal vente til hun har kommet ut til å si vi har bestemt oss eller gjøre det nå og bli ferdig meg det!

Hva gjør dere som har bestemt dere? Har dere sagt det eller holder dere det hemmelig?
Har dere fått noen rare/dårlige reaksjoner? Klarte dere å ikke bry dere om det i så fall?

Gratulerer med fattet beslutning!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Grarulerer med avgjørelsen.
Nydelig navn :)

Her har vi ikke bestemt osd enda. Frustrerende synes jeg :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye med at dere har bestemt dere :)
Vi er ikke i nærheten av noe bestemmelse. Blir sikkert ikke enig før hun er kommet.

Kjempe fint navn :) var første valget mitt om vi skulle ha jente :)

Vi har fortalt hva han skal hete :)

Så bra at dere har kommet fram til et navn! :-)
Deilig å føle seg så trygg på at det er rett også! :-)

Vi har ikke sagt navnet til noen, bare vi tre som vet det.
Vil ikke at familien skal påvirke valget vårt, og noe vil vi holde for oss selv litt til.
Storesøster holder det også for seg selv! :-)

Så kjekt at dere har bestemt dere :) Vi har ikkje bestemt oss.. Tenker faktisk ikkje så mye på det heller,så det blir nokk noen dager uten navn etter fødsel ;)

Kjempe fint navn :)

Vi har 4 navn på listen! som vi begge synest alle er like fin..men ingen som har fått vite de navnene.. Til mamma sin store frustrasjon :p hihi .. så er nok bare å se på lille gutt når han kommer ut hvilken "han" er :)

Så flott navn her har vi bestemt navnet hvis d blir gutt; Jacob etter min far, og mannens bestefar (og vi syns d er et flott navn) trodde jo at Malin var gutt, så min første kommentar etter fødselen var; hun kan ikke hete Jacobine..... Jentenavn har vi litt flere alternativer, men tror det blir Julie. vi har også tenkt på Tilde, Tea, Vilde. Men føler Julie er mest rett, men så babyen først, og ikke minst vite kjønnet

Men har ikke "annonsert" navnet, men er ikke hemmelig heller. Ikke mange som spør pga vi ikke vet kjønnet.

Det var et veldig fint navn, det står faktisk på vår liste også.

Vi har ikke bestemt oss enda, men har som sagt en liste. Vi tar den fram iblant, men greier ikke å bestemme oss. Fordelen med å ikke ha bestemt oss er at når folk spør kan vi bare svare at det ikke er avgjort enda. Så slipper vi noen diskusjoner med andre :)

Takk til alle som sier navnet er fint. Vi slet skikkelig til storesøster bestemte at det skulle slutte på a for gutta sine slutter på r og da ville jentene ha det sammen. I tillegg ville jeg har r i navnet og da var det egentlig bare Aurora som var igjen på listen =) Det har vært kjempe stress med masse "gode" forslag fra familie og venner. Helt utrolig hvor ulik smak man kan ha! Når det er sagt så vet jeg at det er kun min side av familien som ikke blir fornøyd. Vi har forresten ikke ett navn på ungene som min mor i utgangspunktet har likt mens han sin kommer til å være fornøyd!

Så vakkert navn :) Deilig å ha tatt avgjørelsen kan jeg tenke meg.

Vi har bare hatt et navn på blokka (Even) hele veien og det har vi vært åpne om. Folk har begynt å kalle han det, så det blir nok det, men jeg sier fremdeles "han". Vet ikke hvorfor :)

Vi har bestemt oss, men ingen i familien aner noen ting:) Vi venter til han kommer med å fortelle:):)
Flott navn dere har valgt:)

Back
Topp