Endelig begynner språket å løsne litt

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Jeg merket bare på de 2 ukene Mina hadde vært på ferie hos pappaen sin, at det hadde kommet flere ord. Hun sang mer på Bæ bæ lille lam[;)] Blitt veldig opptatt av ordet "mor" i sangen og synger ofte mammamor[;)]

Omtaler seg selv som Nnna/Mmma og stråler!![:D] Jeg ble litt satt ut da jeg hørte hun si det for første gang og spurte henne hva hun sa. Og så sa hun det igjen [:)][:)] Fikk klumpt i halsen jeg[;)] og samtidig veldig veldig glad!!!

Nå prøver hun å si ord hun hører jeg eller andre sier!!! og det er kjempe fremgang[:D][:D]

Nye ord nå er: hus, ys=lys, jucie, mus uss= buss, der, her, skje, oo=sko, is, ikk= musikk.

Stolt av Minasnuppa[:)]

Du har all grunn til å være stolt av Mina!! For hun er flink! Jeg er så rørt av henne.. den utviklingen hun har hatt i det siste er helt fantastisk!

Ååå, så herlig det må vere for både deg og Mina! Ho er kjempe dyktig, og har ei veldig flink mamma - så du skal vere stolt av både Mina og deg sjølv [:)]

Det er helt tydelig at Mina "samler opp" litt ferdigheter før hun tør å demonstrere dem, og så får du sånne hopp frem i utviklingen. Kan tenke meg det er fantastisk å høre på henne nå! [:D]

Så deilig for både deg og henne.

Så utrolig flott da.. [:)] Du har god grunn til å være stol av Mina! Og hun er heldig som har en så utrolig flink mamma..!

Det var koselig nyhet å lese, så bra, flinke Mina.

Så moro. Hun er så flink altså. Og det er klart du er stolt. Gleder meg til å se henne igjen altså. DEt har jo skjedd så mye!

Back
Topp