Endelig begynner det å skje noe her

juliuspus

Glad i forumet
Det som skjer er at vi har fått nu saksbehandler på PPT. Eg var på møte med ho for 3 uker siden, og i dag var ho å observerte han i barnehagen. Har allerede fått dato der ho skal ta språktest på han, og eg og sambo har fyllt ut kvart vårt skjema der vi sier (kvar for oss) kva vi synest er problemet, og kva vi synest han er god til. Så skal vi ha et nytt møte med både barnehagen og den nye saksbehandleren etter den språktesten.
Dette er slike ting eg har savnet med den gamle saksbehandleren, så no ser eg mye lysere på framtida til gutten vår.
 
Så flott. Supert at dere får hjelp, eller rettere sagt gutten deres. Masse lykke til. Håper du oppdaterer oss etterhvert.
 
Så bra det endelig har kommet en inn i bildet som tar litt tak i ting da!
 
 
ja, endelig! Dei tingene ho andre saksbehandleren sa st vi skulle prøve har jo fungert (med å få opp ordforrådet hans, og vekke interessen for bøker), men det sosiale sliter han enno veldig med. Men han klarer å sitte rolig sammen med de andre ungene, og det er jo et stort pluss!
Vi er innvilget en voksen til han, i 80%, altså fra 9 til 3 kvar dag.  Men barnehagen mener han blir stresset ved at han ikkje får lov til å gjøre som han sjølv vil, han blir alltid spurt om å vere med, komme eller å gjøre sånn og sånn. Det meint den gamle saksbehandleren at det ville hjelpe han på vei, vi får se hva den nye sier..
 
Back
Topp