Endelig bedre!!

Underfullt

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Må bare dele at jeg plutselig kjenner meg veldig bra, og har gjort det siden ca tre tiden i dag! :)
Og jeg har vært så og si helt sengeliggende i over tre uker. Hatt veldig kvalme, matthet og influensa på toppen. Har ikke orket å ordne meg noe mat selv, bare å åpne kjøleskapet har vært nesten umulig, ihvertfall hvis jeg skulle spise rett etter. Men i dag har jeg faktisk lagd middag til familien og spist masse selv. Kjenner meg rett og slett bedre enn på kjempelenge. JEg til og med vært ute med sønnen min utenfor huset og lekt litt. Og jeg har altså ikke kunnet sitte i mer enn ca 30 min på en hel dag de siste ukene.. :) :) :) Om det bare er for i kveld så er det uansett utrolig deilig med en pause!

Ønsker for alle dere som sliter med kvalme enda at det går over så fort som mulig!

Så herlig da!
Krysser fingrene for at det fortsetter slik for de, og at jeg også får oppleve det når jeg kommer like langt som deg...

Så deilig da! Når jeg var hos jordmor i dag, så sa hun at det var mange som "mista" kvalmen ved 11uker, eller at den avtok en del. Så det kan være, og jeg krysser fingrene for, at det ekstremkvalme-perioden herved er over!
Jeg følte meg plutselig nesten ikke gravid lengre når jeg ikke var megakvalm. Men merkelig nok så brekker jeg meg og spyr fortsatt, og egentlig mer enn noengang, men er ikke like kvalm likevel. Jenta mi spør meg stadig vekk; "ska me gå å pytta (spytta) i do igjen, mamma?" Klarer ikke akkurat å gjemme meg bort hele tiden, så hun har funnet ut at hun har i oppdrag å spyle ned i do etter at jeg er ferdig

Håper dere snart slipper all kvalme begge to!

Jeg har vært nokså bra i dag også. Var dårlig på morran og lå i senga til jeg hadde spist frokost og lunsj. Men så var jeg i god nok form til å være med til lekeplassen pluss å handle mat. Jeg har ikke vært i en matbutikk på to uker. Og sist var jeg så dårlig at jeg bare måtte gå ut. Mannen min måtte handle ferdig.
Etter handleturen måtte jeg ligge litt på sofaen, så nå styrer mannen min med middagen, og jeg håper jeg får en bra ettermiddag og kveld.

Kunne godt tenkt meg at min kvalme kan gi seg snart også, men regner med jeg får svi for tacoen jeg spiste akkurat...emoticon

Det høres så fantastisk ut. Jeg er skikkelig dårlig, klarer ikke noe og bare ligger i sengen. En uke eller to så håper jeg at jeg opplever det samme, for pr. nå er det ikke noe gøy i det hele tatt. 

Jeg kjenner kvalmen jeg også.. Har ikke spydd enda, men det var ikke langt unna i dag! Blir spesielt kvalm hvis jeg er sliten, eller har gjort mye.. Også rett før jeg blir sulten. Men, er glad till jeg. Det må jo bare bety at alt er bra!

Har vært kvalm i nesten hele svangerskapet hittil, men brått denne uka her så er det nesten borte ( 10 uker nå!!:D) Deilig å endelig bli kvitt noen av den konstante kvalmen som har vært, når blir jeg imidlertidig fort svimmel, men det er et mye bedre alternativ enn kvalmen.. Kan endelig begynne å nyte graviditeten litt.. <33

I dag har jeg vært skikkelig morgenkvalm. Har heldigvis ikke spydd enda (bank i bordet)!! 

Back
Topp