Endelig barnefri!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Sølvi

Guest
Jeg elsker å kunne sove helt til klokka 9, uten og først bli vekket fire ganger i løpet av natta av en som først må tisse, ei som drømmer om haier og som en halv time senere, når jeg akkurat har sovnet igjen, sparker av seg dyna.
Les Martebloggen her: http://www.babyverden.no/blogg/Casakaos/Endelig-barnefri/

Nyter du barnefri innimellom? Eller plages du av dårlig samvittighet?

Jeg kan virkelig nyte barnefri, men helst den biten at det er ingen ting jeg MÅ! Og om jeg vil kan jeg gå ut av døra etter kl 19 på kvelden...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Både jeg og mannen nyter barnefri. Har vel aldri hatt dårlig samvittighet. Hun har det så bra hos besteforeldrene:)

Jeg nyter ikke barnefri. Kanskje når de blir eldre?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg nyter ikke barnefri. Kanskje når de blir eldre?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Må si meg enig i denne. Har en 2åring. Da hun overnattet hos foreldrene mine fant jeg ikke på noe å gjøre. Savnet henne veldig og sov dårlig fordi hun ikke var hjemme i sengen sin. Har ikke noe i mot å stå opp tidlig. Jeg er et A-menneske. Nyter nok barnefri mer når nestemann blir født og de blir litt eldre.

Her nytes barnefri med god samvittighet, klart jeg savner ungene når de er borte men da er det enda bedre når de kommer hjem igjen og :)

tja gjorde det en periode da jeg visste at gutten min storkoste seg hos mormor det siste året ca har han fått noe separasjonsangst eller noe så han har ikke vært hos andre bortsett fra når snuppa kom for 4 mnd siden og da synes jeg det var ille selv om han koste seg sammen med mormor da også. var bare den dagen og første natta da etter det fikk han være på sykehuset med oss og sambo dro hjem sammen med han på ettermiddagen/kvelden :-) er ikke helt klar for å slippe snuppa på 4 mnd ennå

Sjeldent vi har tid uten barn, savner det igrunn ikke så mye. Men der er selvfølgelig godt med egentid når vi først har det:) Er forøvrig ingen fan av begrepet "barnefri". Vet hva folk mener når de sier det,men i mine ører blir det litt feil...Msn har aldri fri fra barna, samme hvor de er på overnatting, besøk etc...

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Her nyter vi barnefri :) er selfølgelig tomt og stille uten prinsessa i hus men deilig og kunne sove til man våkner å kunne være våken litt og gå ut av hus etger legge tid. Men gudd å deilig og få henne hjem og :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg nyter av og til barnefri i den forstand at han er i bhg mens jeg har fridager/hjemmestudiedager på skolen. Som regel har jeg mye annet å gjøre da, og det er derfor jeg sender ham i bhg, men likevel er det fint å rydde/studere uten ham her. Men savner han og får mange ganger dårlig samvittighet, i alle fall om jeg sitter på soffaen slik som nå og egentlig kunne hatt ham hjemme og lekt sammen. Men vet jo han trives godt i bhg og blir lei av å være hjemme hele tiden (han har ofte fri fra bhg), og pleier jo å ta det rolig om morgenen, spise sammen og slikt, og henter han tidligere :)

Nyter ! Med god samvittighet

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Ja, det har jeg lært meg å nyte :) synes det var vanskelig i starten (er alenemamma.. Hun er hos bf annenhver helg), men nå går det bedre.

Klart jeg savner henne:) gjør jeg hele tiden det.

Jeg nyter det når det er for noen timer :) Får se hva jeg synes om overnatting i helgen :P

Sjeldent vi har tid uten barn, savner det igrunn ikke så mye. Men der er selvfølgelig godt med egentid når vi først har det:) Er forøvrig ingen fan av begrepet "barnefri". Vet hva folk mener når de sier det,men i mine ører blir det litt feil...Msn har aldri fri fra barna, samme hvor de er på overnatting, besøk etc...

Sent from my iPhone using Tapatalk -
Sign

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Er godt å ha barnefri en gang iblant, og det kan bare styrke parforholdet å få den egentiden med kjæresten. Nener jeg:-) men gleder meg altid til å komme hjem eller få de hjem etter en kveld ute med kjæresten eller en dag med farmor og farfar;-)

Back
Topp