Endelig bæsj!

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Lillebror bæsjer ikke så ofte. Han fullammes, bæsjer hver 3. dag kanskje. Nå hadde det gått et par dager ekstra, og i to dager har han sovet dårlig både natt og dag (våknet annenhver time på natten, og oftere under duppene sine). Det var helt hjerteskjærende å høre den lille kroppen ligge å prompe og prompe på natten :( Heldigvis har det ikke vært gråting.

I går formiddag bæsjet han endelig :) Masse!! Etter dette sov han DEN lange duppen, og i natt han han sovet 4+3 timer + at han sover forsatt selv om jeg har stått opp med storebror :)

Vesla mi bæsjer kun 1 gang i uken.. Kan gå lengre også. Men plages heldigvis ikke av det. Har aldri vondt i magen. Fullammes. Andre som har sjeldne bæsjere? ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja her bæsjes det sjelden og. En gang i uken, men i det siste er hun SÅ plaget av det. Hun hyler og hyler og presser men kommer ikke noe. så helsesøster sa jeg kan gi litt malt hvis det blir for ille. Jeg fullammer.
Så litt malt på smokken på kvelden, vips så bæsjer hun morgenen etterpå.
Det går liksom greit i 4 dager, så begynner hun å få noe sabla vondt, så hadde hun bæsja hver 3 dag hadde jeg prisa meg lykkelig! :P
Trodde aldri jeg skulle gå å håpe på bæsjebleier!

Her er det 6 bæsjebleier hver dag :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Her forandrer det seg stadig vekk. Hadde en veldig god periode før jul hvor han fikk gjort i bleien hver til annenhver dag. Nå etter jul har det gått opp mot fem dager og blir han så urolig. Merker at han begynner å plages hvis det går mer en 2-3 dager mellom hver gang for da sover han dårligere både natt og dag, samt at han generelt bare er mer urolig og sutrete.

Her har det hele tiden vært bæsjebleie hver eneste dag,noen ganger flere:) Nå har han ikke bæsjet siden fredag...Håpe det kommer stor bæsjebleie senere:D

Du vet du er babymamma når du blir lykkelig for en bæsjebleie :D
Håper det løsner for han snart. Har du prøvd litt lett magemasasje og slike ting?

Skulle ikke sagt at han ikke har bæsjet siden fredag,for etter det har det vært 4 fulle bæsjebleier:P:eek::D

Her er det bæsj ca en gang i uken. Virker ikke som han plages med vondt,men når det nærmer seg en uke siden sist har han mye luft, og det lukter ikke akkurat godt :-P

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Back
Topp