Endelig avatar bilde

Leverihåpet

Gift med forumet
Etter frem og tilbake, spurt mange så fikk jeg hvertfall til avatar bilde hehe.
Men jeg sliter enda med å legge inn bilde på signatur.

Har spurt og spurt, men noen som er flinke til å forklare sep by step? Hvor og om en må legge til en av disse kodene?

Takker

ORIGINAL: Nesing

Grattis med avatarbilde. Er litt usikker på hva som er avbildet...... Er det ei gravid kvinne, altså babymagen?  Vanskelig å se synes jeg, men det er sikkert fordi jeg nå har sett meg helt blind på bildet ditt!

Når du skal legge inn signatur, velger du fra en av leverandørene (som du ser bruker vi mange forskjellige, men det er bare å klikke på en av dem slik at du kommer inn på siden deres). Du velger linken som har url-adresse foran seg (mener bestemt det er den). Så kopierer du linken ved å markere hele og høyreklikke. Så legger du den inn på signaturlinjen din under min profil (altså limer inn linken). Du legger inn . Du skal altså skrive klammene samt img både før og etter linken. Du kan ofte forkorte linken, men legg først inn hele og så ser du hva du evt kan slettet (det vil nemlig stå skrevet med bokstaver utenfor signaturen din eller at du får beskjed om at signaturen er for lang).

Håper du får det til nå! Lykke til! [:)][:)]

Hehe det er en gravid kvinne som har foten sin litt opp så det er kanskje litt vanslig å se etter å ha sett seg blind[:D].
Tusen hjertelig takk for oppskriften. Nå skal jeg se om jeg får det til med signatur også hehe:).
Liker baby bilde ditt:).HErlig liten krabat du fikk:)

ORIGINAL: Nesing

Kjempeflott signatur du har fått deg! Der ser du, man må bare ikke gi opp. Nydelig bilde og "dikt". Er sikker på at du får ditt ønske oppfylt. Ingen grunn til noe annet!

Tusen takk for skryt av min lille kar. Synes selvsagt han er nydelig og føler meg så uendelig heldig som har fått en liten gutt. Snart er det imidlertid din og de andre jentenes tur og jeg gleder meg med dere alle sammen når det omsider klaffer. Vel fortjent, uten tvil!

Takk takk for mange fine ord snuppa:).
JA nå krysser jeg fingrene for at februar er mnd min:D

Back
Topp