Endelig!! Ang samboer ol.

Tina pusen

Gift med forumet
Nå er det blitt ordnet ting å tang, så nå er han hjemme frem til storesøster starter i bgh :)
Kjenner at det har lettet utrolig masse på meg. Å skal endelig få hjelp her hjemme, sånn som denne bedritne formen er for tiden. Så teller jeg ned til modningsstart 15 mai!

Så bra det ordnet seg:)

Ja, jeg er kjempe happy det ordnet seg. Å Kjenner jg kan sleppe skuldrene ned litte granne.

Han har jo vært så flink denne uka også. tatt med storesøster ut for å leke, å styra å ordna :D HÆRLIG Åse henne få en del pappa tid før hun faktisk må dele på pappa.

Prøver, men har litt den dårlige samvittigheten enda.

Men håper det forsvinner etter hvert.

Åå, så bra :) :) Det fortjener du virkelig, må kose dere masse sammen no :)

Deilig. Nyyyt det, ikke tenk på dårlig-samvittighet-greia. Hva kan være viktigere enn å ta vare på dere nå?

Jeg fikk apropos også bra nytt i dag. Der min mann jobber, får de ikke betalt i fødselspermisjonen (disse to ukene etter fødsel), og det hadde vi ikke klart økonomisk, så det var en stor skuffelse. Men han har i dag klart å avtale med sjefen at han blir hjemme og får betalt, mot å jobbe litt ekstra nå og være tilgjengelig da i tilfelle. Ikke optimalt det heller, men stor lettelse!

Deilig. Nyyyt det, ikke tenk på dårlig-samvittighet-greia. Hva kan være viktigere enn å ta vare på dere nå?

Jeg fikk apropos også bra nytt i dag. Der min mann jobber, får de ikke betalt i fødselspermisjonen (disse to ukene etter fødsel), og det hadde vi ikke klart økonomisk, så det var en stor skuffelse. Men han har i dag klart å avtale med sjefen at han blir hjemme og får betalt, mot å jobbe litt ekstra nå og være tilgjengelig da i tilfelle. Ikke optimalt det heller, men stor lettelse!

Så bra :D

Sambo får heller ikke betalt for de 14 dagene men heldigvis får han ferie penger i juni, å han jobber heller bare litt ekstra tiden før og tiden etter :O)

Jeg er kjempe letta. å bare skal glede meg å prøve å nyte den tiden han er hjemme å hjelper til. Så jeg kan hvile å lade opp til fødsel, å faktisk det å være tobarnsamma. Den tanke skremmer meg litt veit jeg......

Å så deilig da. Blir nok godt for deg, og nyt det masse :) Du fortjener det å :)

Så utrolig bra da at det har ordnet seg !;D slapp av og hvil deg masse nå da, ikke lenge igjenn til du sitter med en liten en igjenn ;)

Så bra det ordna seg litt for dere da :) her jobber også mannen i det private, men han har en god ordning og får lønn de 2 ukene heldigvis :)

Back
Topp