Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Takk jenterdagen min startet bra med at jeg kunne juble for 30 uker.men etter en tur i butikken og i bhg til store snuppa blr jeg bare deppa..alle kommenterer hvor stor magen min er og sier at d ser ut som jeg skal føde hvert øyeblikk..ikke så hyggelig å høre sånt..hvorfor må alle kommentere størrelse på gravide??
Gratulerer med 30 uker. Ikke bry deg om hva folk sier, folk har så mange rare meninger. Jeg føler meg veldig stor selv, så du er ikke alene om å ha stor mage
Gratulerer med 30 uker!
Signerer Elewyn, ikke bry deg om hva andre sier.. Virker som om et fåtall virker skjønner at det ikke er hysterisk artig å bli kalt stor/ rundt osv hele tiden selv om man er gravid...
Ikke bry deg om kommentarene, folk skal alltid kommentere. Jeg får også høre at magen min er blitt så stor, men jeg vet med meg selv at den ikke er så stor. Den er helt sånn som den skal være, folk vet bare ikke bedre.