Endelig<3

Friggis

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Hei hei.
Jeg er ny her for nå er det endelig vår tur :happy:
Er 5+0 idag og har vært kvalm i over en uke allerede:meh: Syns jeg begynner å få mage allerede jeg, så hvis dette er magen eller bare at jeg er oppblåst så vil jeg nok få problemer med å sjule det i to mnd til!

Vi er overlykkelige, men samtidig livredd for at dette skal gå feil vei! Jeg har en del helseproblemer som gjør dette til et risikosvangerskap og sjansen for spontanabort er forhøyet.
Håper håper håper dette går bra!
:Heartbigred
 
Her vokser magen i rekordfart!
Ikke like kvalm lenger, men fortsatt sulten og nå også veldig trøtt!
Kjenner etter nye symptomer hele tiden og blir like glad hver gang det dukker opp no nytt, hihi +=)
 
Vært hos revmatologen idag (5+3) for å snakke om jeg kan fortsette med alle medisiner i svangerskapet osv. Det kan jeg heldigvis, ingen skade gjort =) Jeg skal allikevel slutte med en av medisinene da de ikke har ønsket effekt uansett, og jo mindre jo bedre.
Var veldig nervøs før denne timen, så er veldig lettet nå.
Han henviste meg til Rikshospitalet siden jeg må ta alle kontroller der, så blir nok innkalt i uke 8, og må på kontroll ca. en gang i mnd.
Skal også til fastlegen 6+4.
Blir mye ultralyd på meg da =D
 
Er så utrolig trøtt, men får ikke sove =( vil så gjerne ligge på magen, men kjennes ut som jeg ikke får puste ordentlig, så jeg endrer stilling hele tiden, blir gaaaaal!!!
 
Vært hos legen idag, første svangerskapskontroll! Han satte termin til 17.06, istedenfor 20.06, noe som betyr at jeg er 7+1 idag og snart to måneder :)
Han har ikke ultralydapparat, så fikk ikke se lille reka idag da :(
Vi fylte ut helsekort, snakket litt, tok blodprøver og jeg fikk boka "gravid for første gang".
Ble plutselig litt mer virkelig :)
 
Back
Topp