Endelig 3+ på digital

Lake

Forelsket i forumet
En milepæler er nådd, i denne nærvepirrende ventetiden. I dag 5+2 fikk jeg 3+ på clear blue digital. Etter Ma i høst har jeg kjent på nervene konstant. Hver gang jeg har vært på do gruer jeg meg til å sjekke papiret. Nå er det bare å vente på neste milepæler med tul:shy:kjenner jeg vil bare at det første trimestere skal være over slik at vi er «trygge» i andre.
Fant en morsom milepæle side som regner ut viktige datoer:Heartred

Vedlegg

• 29739E2C-5992-4E0E-97DD-0FFD371C86B6.jpeg
    29739E2C-5992-4E0E-97DD-0FFD371C86B6.jpeg
    10,1 KB · Visninger: 44
  • 99E2AFA9-163D-4022-BF13-E5129A574711.png
    99E2AFA9-163D-4022-BF13-E5129A574711.png
    51,2 KB · Visninger: 49
  • 78B64881-38BF-4AAE-974D-3CE60A5DE704.png
    78B64881-38BF-4AAE-974D-3CE60A5DE704.png
    51 KB · Visninger: 46
En milepæler er nådd, i denne nærvepirrende ventetiden. I dag 5+2 fikk jeg 3+ på clear blue digital. Etter Ma i høst har jeg kjent på nervene konstant. Hver gang jeg har vært på do gruer jeg meg til å sjekke papiret. Nå er det bare å vente på neste milepæler med tul:shy:kjenner jeg vil bare at det første trimestere skal være over slik at vi er «trygge» i andre.
Fant en morsom milepæle side som regner ut viktige datoer:Heartred

Åååå, så herlig at du har fått 3+,den venter jeg på. ☺️ Men ikke tatt noe digital siden 1-2 så håper å få det over helga. ☺️
Kjenner så godt igjen det med frykt for å oppdage blod på papiret, spesielt etter MA. Hadde selv en i august som ble utskrapning i september, så huleboeren må sitte fast denne gangen. Når skal du på tul? Jeg skal kommende onsdag, og skal da være 5+3 ca. ☺️

Åååå, så herlig at du har fått 3+,den venter jeg på. ☺️ Men ikke tatt noe digital siden 1-2 så håper å få det over helga. ☺️
Kjenner så godt igjen det med frykt for å oppdage blod på papiret, spesielt etter MA. Hadde selv en i august som ble utskrapning i september, så huleboeren må sitte fast denne gangen. Når skal du på tul? Jeg skal kommende onsdag, og skal da være 5+3 ca. ☺️
Så trist at du også måtte oppleve Ma. Var du langt på vei da? Bra at du har fått tul så tidlig. Skal du på flere etterpå? Jeg var hos lege på mandag å da henviste hun meg, så har ikke fått time enda, men håper det blir rundt uke 8:)

Så trist at du også måtte oppleve Ma. Var du langt på vei da? Bra at du har fått tul så tidlig. Skal du på flere etterpå? Jeg var hos lege på mandag å da henviste hun meg, så har ikke fått time enda, men håper det blir rundt uke 8:)
Ja det var veldig kjedelig, spesielt siden jeg gikk og spottet i 3uker før det gikk over til litt blod men det kom liksom ikke ut. Mener jeg skulle være 7+5 eller 7+3 da,vet ikke når det stoppen opp. Så totalt 9uker med blødninger med selve utsprapningen. Hadde opplevd SA i 2015 også så viste jo at det ikke gikk bra i høst.
Regner med at det blir ul ved hver kontroll, for her har 'svangerskapslegen' ul, og tar tydeligvis det på alle kontrollene. Så håper jeg får igjen i uke 8/9 kun for å bli roligere inni meg. Om ikke så får han henvise meg på sykehuset for bedre bilder.

Jeg glemte å kjøpe digital test i dag, har brukt opp de jeg hadde. Fikk 2-3 forrige lørdag, så hadde tenkt å se etter 3+ i morgen, men skal ikke forbi apoteket igjen før på mandag, så får se da.

Stas med 3+ :talk017Jeg fikk 2-3 idag på ettermiddagen (har kun tatt strimmeltester tidligere så første digitale) har ikke fått det så tidlig de andre gangene (da har jeg mistet tidlig) så håper det er et godt tegn :smiley-bounce012

Så deilig med 3+! :D :smiley-bounce016

Håper du får senket skuldrene litt. :) Gøy å nå milepæler :D

Fikk 3+ på cb test i morges. Hadde SA i desember, så det var veldig deilig xsmile9 Håper denne lille klamrer seg fast

Henger meg på her, jeg har også hatt en MA (uke 16 :() og frykten for å miste igjen er nesten litt overveldende. Gruer meg hver gang jeg ska på do. Er 4+5 i dag så det skal ikke drøye veldig mange dager før jeg tar en cb digital. Har forstått det slik at hvis man får 2-3 og 3+ ganske tidlig så er det et godt tegn? :)

Fikk 3+ idag jeg også :excited001 Har ikke fått det de andre gangene jeg har mistet, får en bedre følelse denne gangen, men er redd for å få for mye håp og. Blir så innmari fallhøyde hvis det går galt igjen :nailbiting:

Fikk 3+ idag jeg også :excited001 Har ikke fått det de andre gangene jeg har mistet, får en bedre følelse denne gangen, men er redd for å få for mye håp og. Blir så innmari fallhøyde hvis det går galt igjen :nailbiting:
Gratulerer :) Hvor langt var du på vei når du fikk 3+? :)

Back
Topp