Endelig 12 uker!

Heffalumpen

Glad i forumet
I følge min beregning er jeg 12 uker i dag!! Hurra! Begynner å tro dette skal gå bra.. Var på UL i går og legen mente jeg var over 12 uker da, men jeg vet ikke helt, er nokså sikker på når denne lille ble laga.. Får vente til ordinær UL så får jeg forholde meg til den terminen jeg får da. Skal til lege i morra og da blir det sendt henvisning, håper jeg får ul den ene uka jeg er hjemme i sommer, er stort sett bortreist hele ferien..

Nå gleder jeg meg bare til kvalmen og trøttheten går over! Når "steg" formen hos dere? Er slitsomt å måtte legge seg ni hver kveld så håper det ikke fortsetter sånn....

Stolt på det du har selv :-) eg har akkurat befruktningsdag selv og når eg var 12+0 på dagen så sa gynolog at det såg ut som 12+3, men det er ikke mulig ;) så ikke alltid de har rett! Gratulere så mye :) deiligt å vere over de 12 ukene!

Desember baby :)

Stolt på det du har selv :) eg har akkurat befruktningsdag selv og når eg var 12+0 på dagen så sa gynolog at det såg ut som 12+3, men det er ikke mulig ;) så ikke alltid de har rett! Gratulere så mye :) deiligt å vere over de 12 ukene!

Desember baby :)
Nei, jeg tror nok min termin er rett! Det ligger nok an tilå bli en fire kilos dette her, så ligger nok over kurven sin allerede! Første barn var 3,5, andre 4,2 så følger jeg denne kurven blir vel denne godt over 4 kilo! Hehe..

Gratulerer med 12 uker :)

Nei, jeg tror nok min termin er rett! Det ligger nok an tilå bli en fire kilos dette her, så ligger nok over kurven sin allerede! Første barn var 3,5, andre 4,2 så følger jeg denne kurven blir vel denne godt over 4 kilo! Hehe..

Haha ja jeg ender nok opp med en på over 4 kg jeg også, første var 4182g
På tidlig UL mente hun at jeg var 3 dager lenger på vei, men jeg brukte eggløsningstest og vet nr eggløsning var.
Men men kan godt få termin litt tidligere enn jeg har regnet ut, for med så store unger trenger jeg ikke gå lenger enn nødvendig ;)

Back
Topp