Superteam Forumet er livet 24 Mar 2010 #6 Takke takke takk!! :D Har skrevet det på facebook og i dag..! Klarte ikke å holde meg!! Så nå vet ALLE som vil det :D:D Så henter jeg min kjære på flyplassen kl 6 i dag!!! <3<3 FLOTT DAG I DAG!!!! :D:D
Takke takke takk!! :D Har skrevet det på facebook og i dag..! Klarte ikke å holde meg!! Så nå vet ALLE som vil det :D:D Så henter jeg min kjære på flyplassen kl 6 i dag!!! <3<3 FLOTT DAG I DAG!!!! :D:D
Superteam Forumet er livet 24 Mar 2010 #9 ORIGINAL: Lava86 Gratulerer så mye, er også 11 uker idag[:D][:D][:D][:D] gratulerer med 11 uker til deg og :D Er så deilig!! og i morgen er det bare 6 dager igjen til 12 uker :D Går FORT nedover nå :)
ORIGINAL: Lava86 Gratulerer så mye, er også 11 uker idag[:D][:D][:D][:D] gratulerer med 11 uker til deg og :D Er så deilig!! og i morgen er det bare 6 dager igjen til 12 uker :D Går FORT nedover nå :)
Lava86 Forelsket i forumet 25 Mar 2010 #10 jepp..synes det har gådd sånn plutselig fort i det siste[:D] tenk det, snart i andre trimester:)
T tjukkedamen Flørter med forumet 25 Mar 2010 #11 gratulere me 11 uker[:D] vi er ca like langt på vei. er også 11 uker å 1 dag på vei [:)][;)]