Endeli

Helen123

Andre møte med forumet
har jeg fått skrevet ned fødselshistorien min [:D]
Min fødsels historie!

Hadde termin 26 desember,men den lille hadde ingen planer om å komme da. Dro på sykehuset 30 desember kl 10 for overtidskontroll.
Hun fant ut at jeg hadde for lite fostervann å måtte innlegges. Fikk lov å dra hjem å pakke ferdig bagen min. Dro ut tiden ganske mye hjemme da jeg ble drit nervøs da jeg skjønnte at nå begynner ting å skje.
Kom på sykehuset å ble sjekka av en lege kl 13. hun prøvde å ta vannet mitt,men fikk det ikke til pga lite åpning. Hun kom tilbake kl 14 å satte en modnings tablett å måtte ligge i ro i 1 time. Så skulle hun komme morgenen etterpå å prøve å ta vannet mitt igjen. Rundt kl 15 begynnte jeg å få litt vondt i ryggen. Begynnte å ta tiden på riene kl 17 for morro skyld å da var det allerede 2,5 til 3 min mellom riene!
Gikk i dusjen halv 6 men var ikke noe behageli. Spurte om JM kunne sjekke meg men hun sa bare at det va ikke nødvendig da jeg var førstegangsfødene å dette kom til å ta lang tid. [:@] Fikk komme i badekaret halv 7 da jeg hadde ganske så vondt.
Men det hjelpa heller ikke. Hun sjekka meg i badekaret å da hadde jeg 3 cm åpning. Ble litt skuffa siden riene var så tett. I halv åtte tiden måtte jeg opp i senga å få lystgass,da hadde jeg veeeldig vondt.
Hun sjekka meg igjen kl 21 å da hadde jeg fortsatt bare 3 cm,men hun sa at han lå å pressa mot ei hinne så hun flytta den. Sjekka meg igjen 30 min senere å da hadde jeg 9 cm åpning!!! [:-]
Måtte plutseli presse å 4 press etterpå kl 21.54 ble verdens nydeligste gutt født. 3980 g å 51 cm å 34 rundt hodet. Helt perfekt!

Ble sint på meg selv da jeg hadde grua meg hele svangerskapet til fødselen så fikk jeg en drømmefødsel!
Så gratulerer til alle vakre BV damene som har fått sine desember/januar gull

Så godt å høre du fikk en så flott fødselsopplevelse!
Og gratulerer så masse med prinsen! :)

ORIGINAL: Ugla med julegullet

Så godt å høre du fikk en så flott fødselsopplevelse!
Og gratulerer så masse med prinsen! :)

Så koselig å høre at du hadde en så fin fødselsopplevelse[:D]

Og gratulerer så mye med gutten din  

Da slipper du å grue deg neste gang [;)][:D]

Gratulerer så masse med guttebassen [:D]

Back
Topp