endeli,kanskje

Alicia85

Elsker forumet
hei..
æ sitt hær å lure..klokka tolv fikk æ skikkeli ondt i mage-rygg når æ fikk kynnera å har fått det vær gang æ har kynnera..noen gjør så ondt at æ får tåra i øyan.dem e ondt auauau..må vel ringe samboer..krysse fingran no..bare grue mæ viss æ syns dissa e ubehageli så e dem seinere helt jævli..ønsk mæ løkke t..

masse lykke til.
Håper det er din tur nå ja.....

[:)][:)]Lykke til!!!!
Skal krysse fingrene for deg, og tenke på deg.
Håper du har bebisen din i armene snart.

masse masse lykke til til deg[:D]

Lykke til!! Send litt fødestøv til meg også!!

Lykke til!! har det skjedd noe mer?

ORIGINAL: ale82

har endeli fått tak i samboer å han e på tur hjem..e mella 3-5min mella vær rie å vare i ca 1min..ska ringe fødn når han kommer hjem..hjælp..skjer d no..e redd[&o]

åh, skjønner godt du er redd!!
Sender deg en trøsteklem
skal se at dette går kjempefint, snart har du lillegullet ditt i armene

ORIGINAL: Alicia85

ORIGINAL: ale82

har endeli fått tak i samboer å han e på tur hjem..e mella 3-5min mella vær rie å vare i ca 1min..ska ringe fødn når han kommer hjem..hjælp..skjer d no..e redd[&o]

da hadde jeg ringt føden ja.

dette går så bra så....slapp av og pust med magen[;)]

masse lykke til.

Lykke til,dette blir spennende[;)]

ja da drar vi på føden å sjekke ut ting..[:D][:D]
snakkes tupper..

Gudd løkk da!!!

LYKKE TIL.[;)]

har vært på føden,men blei sendt hjem for å slappe av..hadde bare 2cm åpning,men rien e skikkeli vonde[:'(][:'(] å da mene æ..VONDE!!!!så håpe detta ikke tar så utroli lang tid..kom ut litt blod å så no e d igang[;)] snart e æ mamma git.rart å tenke på[:D][:D]

har vært på føden,men blei sendt hjem for å slappe av..hadde bare 2cm åpning,men rien e skikkeli vonde[:'(][:'(] å da mene æ..VONDE!!!!så håpe detta ikke tar så utroli lang tid..kom ut litt blod å så no e d igang[;)] snart e æ mamma git.rart å tenke på[:D][:D]
Får håpe det går fort for deg fremover til fødsel[;)]Masse lykke til Alicia85[:D]

oi oi! har det skjedd noe mer? blir så engasjert jeg når noen er i gang,....[8D]

Åh, så spennende - som å følge det live [:D]

ORIGINAL: BabyMama

Åh, så spennende - som å følge det live [:D]

Ja, spennende!! Lykke til Alicia[:)]

Back
Topp