endeli helg !

bls

Glad i forumet
Gått me helg! E så gått når sambo åsså e litt jæmme [:D]
Ka dåkker ska jøre i helga da...?
i dag ska æ eneste være å handle masse godter, hehe... siden d e hælg.. æ e blidd skikkeli gåttermons etter oliver ble født..

Vi skal i 30 års dag på lørdag til en nabo så min lillebror på 13 skal være barnevakt for første gang.. så d kan jo bli litt spennanes...han e ikke så vant me småonga, men oliver skal jo bare såve (fårhåpentligvis) [:)] 
Så søndagen blir d sikkert bare avslapping å kosing me sambo å lillegutt..
Go helg alle sammen...

jeg skulle egentlig jobbet i helgen,men pga litt små blødn så er jeg sykemeldt,og skal ta det helt med ro.litt deilig egentlig.da kan jeg bare slappe av[:)]god helg

I kveld skal jeg på "fest" for første gang siden gullet kom til verden! Hos en kollega fra jobben. Jeg skal ikke dra før prinsessen har sovnet søtt i sin seng, da. Og pappan skal være hjemme, og jeg skal kjøre bil og ikke bli så sen. Så fest og fest... Blir uansett hyggelig å komme bort en kveld og treffe noen av kollegene. Er innom på jobben i lunsjen av og til når vi er ute på trilletur, men treffer ikke alle da, og det blir jo mye babyprat når gullet er med! I morgen var det egentlig meningen at jeg skulle ta et glass rødvin for første gang på godt over et år, for å feire at gullungen har blitt så flink til å legge seg om kvelden, planla rødvin og medium stekt biff (som jeg savnet veldig da jeg var gravid) etter at hun var i seng, men her er vi ganske så forkjølt alle tre så det er mulig jeg venter til neste helg. Vil gjerne ha alle smakssansene i orden først i hvertfall! Har ikke flere planer for helgen, men får den sikkert til å gå uansett.

Endelig har samboeren min fri en fredagskveld, og vi er hjemme og koser oss alle tre:) Ute plaskregner det, men vi har tent masse talglys og spiser is og drikker kaffe. Felix er helt vill og driver å herjer med faren sin. Skal bare se tv og kose oss i kveld, og det skal bli godt. Sopranos begynner i kveld og jeg er helt hekta!! Gleder meg som en unge!! Hehe...håper alle andre har en like koselig kveld som meg

sambo har ferie men begynner på jobb søndag så vi skal kose oss siste fridagen.i dag er det nytt på nytt og mord og mysterier .det blir vel noe sjokkis og sånt tror jeg..

Her sitter jeg, da, "stivpynta" og klar til å reise, og venter på at gullet skal sovne... Hun var så trøtt og grinete at vi bestemte oss for å prøve en halvtime før vanlig tid. Kommer fortsatt litt protester hører jeg, og pappan har vært inn to ganger, men det blir stadig roligere der inne, så nå kan jeg forhåpentligvis snart dra!

nå har jeg en pizza i ovnen og en godte pose med masse surt snop på bordet.småen er lagt seg,og gubben er i stavanger,så jeg skal kose meg heelt alene[:)]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp